۲۱۷۲۲
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۱
سردار جعفری نسب در شورای معاونین کانون
خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته آرامش نسبی به بازنشستگان حاکم شده است که جای خوشحالی دارد و سمت و سوی برنامه های کانون هم امید آفرینی برای پیشکسوتان عزیز است

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با حمایت از طرح نور فراجا در تحقق اهداف عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: اقدامات انقلابی فراجا و شخص فرماندهی محترم در استمرار طرح که از مطالبات مردمی به بوده و با حمایت اقشار مختلف جامعه رو به رو شده است. قابل تقدیر و قدردانی است که ما هم به نوبه خود ما هم از این طرح حمایت کنیم، ضمن اینکه درخواست‌های سازمان در پیگیری در امر عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند.
سردار جعفری نسب در ادامه سخنان خود به تشکیل جلسه هیات عالی راهبری و نظارت بر امور بازنشستگان به ریاست فرمانده محترم کل انتظامی کشور و حضور روسای ساعس و حفا و جمعی از فرماندهان اشاره و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده این جلسه در آینده نزدیک در کانون برگزار خواهند شد و ما تلاش می‌کنیم که دستور این جلسه را بر اساس چالش‌های موجود بررسی و پیشنهادات را در راستای تحقق اهداف کانون ارائه دهیم.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی حین گزارشی از اقدامات انجام شده در ساخت و ساز اماکن رفاهی در انبار سر در گیلان ارایه و عنوان کرد: اشاره به به جلسه آتی هیئت مدیران محترم کانون در این مرکز انجام خواهد شد تا عزیزان در جریان پیشبرد ساخت و ساز انجام شده قرار گیرند.

سمت و سوی حرکت و برنامه های کانون امید آفرینی برای پیشکسوتان عزیز استسمت و سوی حرکت و برنامه های کانون امید آفرینی برای پیشکسوتان عزیز است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو