۲۱۵۹۹
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۷۴
جلسه ای با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان پیرامون بررسی مشکلات ساختمان‌ کانون های شهرستان گلپایگان و لنجان (زرین شهر) برگزار شد.

جلسه‌ای پیرامون بررسی مشکلات ساختمان کانون‌های شهرستان گلپایگان و لنجان (زرین شهر) با سرهنگ محمدرضا محمدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان و با حضور سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، کارمند سلطانی معاون نیروی انسانی استان، کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس دایره امور بازنشستگان و مستمری بگیران استان، سرهنگ اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی شهرستان لنجان و سرهنگ بازنشسته محمدحسن جهانگیری مسئول دفتر نمایندگی شهرستان لنجان در دفتر معاون هماهنگ کننده استان و در ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی با اشاره به دستورات و رهنمود‌های سردار احمد رضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان فراجا در بهمن ماه ۱۴۰۱ در خصوص توجه به بازنشستگان و مکان دفاتر کانون‌های بازنشستگی گزارشی از وضعیت کانون شهرستان‌های گلپایگان و لنجان (زرین شهر) از نظر جا و مکان و کاستی‌های آن ارائه نمود.
در ادامه سرهنگ محمد رضا محمدی از بازنشستگان به عنوان صاحبان اندیشه، فکر و دانش یاد کرد و گفت: بازنشستگان تا دیروز در سنگر خدمت فعالیت داشتند و امروز برای تقویت و حمایت از آرمان‌های فراجا در سنگر فکر و اندیشه بوده و راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات سازمان هستند.
در خاتمه در خصوص نقش مهم و ضرورت وجودی کانون‌های بازنشستگی برای رسیدگی به امور بازنشستگان در همه استان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در اسرع وقت در خصوص جابجایی دفتر نمایندگی کانون های مذکور توسط فرماندهان شهرستان‌ها به مکان مناسب تر و در خور و در شان بازنشستگان صورت گیرد و گزارشی از اقدامات انجام شده به استحضار ایشان برسد.
ضمناً خاطر نشان می‌شود سرهنگ علی اصغر محمدی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان به دلیل ماموریتی اورژانسی که پیش آمده بود نتوانستند در جلسه حضور یابند که به صورت تماس صوتی در این جلسه شرکت داشتند.

برگزاری جلسه بررسی مشکلات ساختمان‌ کانون های شهرستان گلپایگان و لنجان (زرین شهر)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها