۲۱۳۱۹
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۶۳
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت آغاز سال نو و ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تکریم و ارتقای روحیه باز نشستگان و مستمری بگیران با ۱۰ نفر از این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت آغاز سال نو و ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تکریم و ارتقای روحیه باز نشستگان و مستمری بگیران با ۱۰ نفر از این عزیزان دیدار و گفتگو کرد. سردار هداوند در این دیدار‌ها بیان داشت: همه‌ی ما مدیون زحمات و از خود گذشتگی‌های مجاهدان عرصه‌های نظم و امنیت هستیم، کسانی که گرانبها‌ترین سرمایه زندگی خود یعنی عمر خویش را صرف امنیت این کشور نمودند. سردار حمید هداوند در این دیدار‌ها ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران، اطمینان دادند که با جدیّت مشکلات مطرح شده را پیگیری خواهند نمود و در خاتمه نیز به رسم یادبود هدیه‌ای به این عزیزان اعطاء گردید.

دیدار سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با 10 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیراندیدار سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با 10 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیراندیدار سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با 10 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیراندیدار سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با 10 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیراندیدار سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با 10 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها