۲۱۳۰۷
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۷۳
رئیس امور بازنشستگان و مستمری بگیران فرماندهی انتظامی استان با رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان دیدار و گفت گو کردند.

کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس امور بازنشستگان و مستمری بگیران فرماندهی انتظامی استان به اتفاق کارکنان امور بازنشستگان با رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه دیدار و گفت گو کردند.

علی رحیمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ایام آغاز سال، طی سخنانی اظهار داشتند: از اینکه خداوند سبحان سالی دیگر را بر ما مقرر فرمود تا به خدمتگزاری مشغول باشیم سر را بر سجده شکر می‌گذاریم و امیدواریم تا بهتر و بیشتر از سال قبل دوشادوش کانون بازنشستگان در ارائه خدمات به اعضا جامعه هدف باشیم و در جهت ساخت ساختمان جدید کانون که در سال جاری در دستور کار کانون ناجا قرار گرفته همکاری و مساعدت‌های لازم خواهیم نمود.
سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی گفت ضمن عرض تبریک سال نو که با بهار قرآن توام شده و آرزوی قبولی عبادات اعلام داشت شعار ما فقط کار و خدمت است و اساس وجودی این کانون، حفظ اعتبار، اقتدار و آبروی پیشکسوتان می‌باشد و ضرورت حفظ شأن و منزلت بازنشستگان عزیز ما در حوزه دریافت خدمات باید مدنظر قرار گیرد.

دهقانی افزود: امیدوارم در سال جدید شرایطی بهتر از سال گذشته فراهم شود، به این مهم توجه داشته باشیم که نباید سال‌های ما مشابه هم باشد، یکی بودن سال‌ها و حتی روز‌ها برای همۀ ما خسران است.
وی ادامه داد: با عزم و اراده‌ای که در شما همکاران محترم سراغ دارم، ایمان دارم که امسال سالی توام با پیشرفت و توسعۀ همراه با کیفیت در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها