۲۰۸۸۷
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۰
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان به منظور تکریم و ارتقای روحیه بازنشستگان روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور در منزل سروان بازنشسته عزیز رمضانی (بیمار بستری در منزل) با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

جشن تکلیف سیاسی فرزندان رای اولی پیشکسوتان و کارکنان شاغل فرماندهی انتظامی کاشان به منظور بصیرت افزایی سیاسی در آستانه حماسه دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور سرهنگ بهامین جانشین فرماندهی، سرهنگ پاسدار رحیمی معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین کرمانی رئیس عقیدتی و سیاسی شهرستان، سرهنگ نبوی زاده جانشین عقیدتی و سیاسی شهرستان و معاون فرهنگی و امور خانواده کارکنان و اعضای وابسته انتظامی کاشان و سرهنگ محمودزاده رئیس کانون بازنشستگان شهرستان در کاشان برگزار شد.

این جشن سیاسی که به میزبانی فرماندهی انتظامی کاشان برگزار شد، نوجوانان رأی اولی گرد هم آمدند تا با ذوق و شوق خاص آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

در این مراسم سرهنگ بهامین اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند توطئه دشمنان را خنثی و زمینه صیانت از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌آورد.

در ادامه معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجو‌ها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات یازده اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری رای اولی‌ها هستیم.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی برگزار و شرکت‌کنندگان آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند با صدای بلند فریاد زدند.

عیادت از سروان بازنشسته عزیز رمضانی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها