۲۰۶۸۸
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۷۳
برابر اعلام معاونت نیروی انسانی فراجا (دبیرخانه قرارگاه جهادی تأمین مسکن) به اطلاع کلیه بازنشستگان عزیز می رساند با عنایت به سیاست گذاری های ستاد کل و مصوبات قرارگاه جهادی تأمین مسکن ملکی نیروهای مسلح

برابر اعلام معاونت نیروی انسانی فراجا (دبیرخانه قرارگاه جهادی تأمین مسکن) به اطلاع کلیه بازنشستگان عزیز می رساند با عنایت به سیاست گذاری های ستاد کل و مصوبات قرارگاه جهادی تأمین مسکن ملکی نیروهای مسلح در جمع آوری آمار کارکنان فاقد مسکن سازمان های نیروهای مسلح و برنامه ریزی در امر خانه دار نمودن ایشان، ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیان مسکن بتوانند تا نیمه اسفند ماه سال جاری در سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی  https://saman.mrud.ir ثبت نام نمایند. بدیهی است بعد از تاریخ اعلامی، سامانه فوق برای متقاضیان در سراسر کشوراز دسترس خارج گردیده و اقدامات بعدی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت. لذا از کلیه بازنشستگان متقاضی که از سال 1376  تا کنون به افتخار بازنشستگی نائل شده اند دعوت می گردد با در نظر داشتن موارد زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است در خصوص استعلام وضعیت کارکنان از سامانه طرح جهش مسکن دولت موارد زیر یادآوری می گردد:
1- در صورت ثبت نام انفرادی و خارج از سازمان، رویت اطلاعات از طریق کاربری های سازمانی مقدور نبوده و علیرغم دارا بودن شرایط بهره مندی از طرح مسکن دولت و در صورت ثبت مجدد، نتیجه استعلام (به علت ثبت نام قبلی) سبز نخواهد بود.2- نتیجه استعلام وضعیت کارکنان دارای سند ملکی به نام خود یا همسر قرمز خواهد بود.
3- نتیجه استعلام وضعیت کارکنانی که از تسهیلات مسکن استفاده کرده اند و اقساط آنها تا 5 سال قبل از ثبت نام در سامانه تسویه نشده باشد، قرمز خواهد بود.
4- اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه بر اساس ابلاغیه های قبلی صورت می گیرد و اطلاعات شناسنامه ای ، شهر و استان محل تقاضا یا پروژه مشخص، شهر و استان محل سکونت برای کارکنان و همسران آنها الزامی بوده و در صورت نقص اطلاعات امکان ثبت اطلاعات میسر نخواهد بود.
واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانون بازنشستگان استان (آقای فروغی ) تماس حاصل نمایند .
شماره های تماس: 02632860130-02632817964

ثبت نام در نهضت ملی مسکن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها