۱۹۶۴۹
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۴
همایش یکروزه روسای دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان انتظامی شهرستانهای تابعه و مدیران استان مازندران برگزار شد

همایش یکروزه روسای دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان انتظامی شهرستانهای تابعه و مدیران استان مازندران ساعت ۸:۳۰ صبح ۱ آذرماه با حضور دکتر ستاری مدیرکل ساتا مازندران، حجت‌الاسلام غلامی رئیس عقیدتی سیاسی ، سرهنگ شریف‌پور معاون هماهنگ کننده ف.ا.ا.مازندران، سرهنگ رجبی عضو هیئت مدیره کانون فراجا، سرهنگ سوادکوهی و دکتر نجارزاده نمایندگان استان در مجمع کانون فراجا، سرهنگ تقوی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی مازندران، سرهنگ ابراهیم نژاد معاون نیروی انسانی ف.ا.ا.مازندران، مسئولین روسای دفاتر شهرستان های تابعه و مدیران استان در سالن کنفرانس فرماندهی انتظامی استان مازندران برگزار شد.

 در ابتدا سرهنگ تقوی ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از عملکرد کانون استان ارائه و عنوان کرد: در حوزه مشکلات پیشکسوتان و رسیدگی به آنان باید مهمترین اولویت کانون باشد و در کوتاه ترین زمان به این مشکلات و خواسته ها رسیدگی شود.
وی در ادامه از تلاش های روسای دفاتر نمایندگی شهرستانهای تابعه تقدیر کرد.

سپس حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به مسائل روز جهان و دشمنان این نظام بیان کرد: همه ما باید با بصیرت و آگاهی در حفظ امنیت کشور تلاش کنیم تا آسیبی به جامعه وارد نشود.

در ادامه سرهنگ شریف‌پور معاون هماهنگ کننده ف.ا.ا.مازندران عنوان کرد :
خوشحالم در جمع شما فرماندهان سابق و مسئولین دفاتر نمایندگی و کانون ها هستیم و ما خودمان را از شما می‌دانیم و با تمام توان به مشکلات جامعه هدف در تمام شهرستان ها رسیدگی خواهیم کرد.
وی افزود: مهم ترین برنامه ما دیدار و عیادت از پیشکسوتان بیمار و دیدار چهره به چهره با آنان می باشد.

در این نشست سرهنگ رجبی ، سرهنگ سوادکوهی و دکتر نجارزاده هر یک در خصوص مشکلات و معیشت پیشکسوتان در حوزه های مختلف بیمه خدمات درمانی، دیدار ، همسان سازی حقوق و... مطالبی بیان کردند.

در این نشست دکتر ستاری طی سخنانی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان گزارشی مطرح و افزود: سازمان در حوزه های مختلف پیگیر مشکلات و خواسته های پیشکسوتان عزیز است و همچنین در خصوص افزایش حقوق اعضای وابسته و طرح یکسان سازی آن با جدیت از طرق متعدد پیگیر هستیم.

همچنین در این نشست مهندس احمدزاده مديرعامل بیمه کوثر استان در خصوص پرداخت هزینه های بیمه کوثر در حوزه های مختلف، بیمه مکمل و طرح آرامش مطالبی بیان کرد.

در این نشست تعدادی از روسای دفاتر و مدیران کانون استان مشکلات و نقطه نظرات خود را در خصوص پیشبرد اهداف کانون بیان کردند.
این نشست با تقدیر روسای دفاتر نمایندگی کانون شهرستانهای تابعه به پایان رسید.

برگزاری همایش یکروزه روسای دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان انتظامی شهرستانهای تابعه و مدیران استان مازندران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها