۲۱۵۵۰
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۴
سومین جلسه شورای هماهنگی با حضور سردار بهزادی نیا سرپرست بازنشستگی نیرو‌های مسلح، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان بوشهر، روسای کانون‌ها و مدیریت اداره بازنشستگی سابا بوشهر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ در اداره کل برگزار شد.

در این جلسه سردار بهزادی نیا سرپرست بازنشستگی نیرو‌های مسلح کشور، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد گذشته در سخنانی بیان نمودند، الحمدلله جمهوری اسلامی چهره جدیدی از توانمندی خود را در رابطه با رژیم غاصب اسرائیل با حمله پهبادی به رخ جهانیان نمایان کرد و ثابت کرد به موقع به تهدیدات پاسخ خواهد داد.
در ادامه افزودند بازنشستگان نقش کلیدی در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس حراست و امنیت کشور در چند دهه قبل داشته اند و از جان خود بدون استفاده از تکنولوژی گذشتند و حماسه آفریدند که در باور هیچکس نبود.
ما همه را بسیج کرده ایم که با استفاده از ظرفیت بالای کانون‌ها به شریف‌ترین و ارزشمند‌ترین انسان‌های نیرو‌های مسلح خدمات ارائه دهیم و توقفی در ادامه خدمات با اولویت حفظ کرامت، ارتقا منزلت و بهبود معیشت اعضا وابسته نخواهد بود و این تکلیف سنگینی است که بر عهده ما می‌باشد، که نقش کانون‌ها نیز ستودنی است.
در بحث حقوق پیگیری‌های زیادی شده است و این موضوع تا وصول نتیجه ادامه دارد، اقدامات خوبی در رابطه با حمایت از نیازمندان، خانواده ایتام، بیمه حوادث و عمر و برنامه‌ها در سال جدید مد نظر و اجرا خواهد شد.
سپس مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان بوشهر و روسای کانون‌ها گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص چالش‌ها و مشکلات اعضا وابسته همچنین پیشنهادات خود را در حوزه بازنشستگی مطرح نمودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها