۱۹۲۶۶
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۱
جلسه تحول آفرینی منزلت و معیشت اعضاء وابسته (قرارگاه تابان) در تاریخ 14آبان ماه در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تشکیل گردید.

جلسه ای در رابطه با معیشت وابستگان و اعضاء تحت پوشش کانون (قرارگاه تابان) به ریاست سردار فرمانده محترم انتظامی استان، معاون هماهنگ کننده، روسای پلیس های تخصصی، بنیاد تعاون، نماینده مجمع و رییس کانون بازنشستگان در تاریخ 15 آبان ماه در سالن اجتماعات فرماندهی تشکیل گردید.

ابتدا معاون نیروی انسانی گزارش کوتاه در خصوص عملکرد معاونت در راستای موضوع فوق عنوان کرد سپس رئیس کانون به اقدامات انجام شده در دو ماهه گذشته شامل دیدار سرکشی، اخذ منزل سازمانی به تعداد ۱۲ مورد برای افراد فاقد منزل، معرفی ۱۰ نفر از فرزندان و ۷ نفر از وابستگان جهت اشتغال به شرکت نظم آوران، نفت، پلیس پیشگیری و گزینش جهت جذب در فراجا، صدور 11 فقره معرفی‌نامه جهت اشتغال سربازانی که در مراکز آموزش‌های کشور شامل کرمان، تهران و سیستان و بلوچستان به زادگاهشان استان هرمزگان و صدور معرفی نامه به آرامستان جهت اخذ تخفیف ۵ میلیون تومانی برای دفن آنان در قطعه ایثارگران سپس در مورد شارژ صندوق خیریه، درخواست اعتبار برای برگزاری مراسم ضیافت، اشتغال فرزندان درخواست ساختمان و مکان مناسب برای دفتر نمایندگی میناب، تغییر استفاده استخر از روز جمعه به روز دوشنبه پرداخته که در نهایت سردار به خواسته‌های مطرح شده به شرح ذیل پاسخ و مقرر گردید:


1- ماهیانه به طور همیشگی در سال جاری هر ماه مبلغ ۳ میلیون تومان به صندوق خیریه واریز شود و سال آینده به ۵ میلیون تومان و بالاتر افزایش یابد.
2- با ۱۰ میلیون مبلغ درخواستی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم ضیافت موافقت و دستور پرداخت آن به بنیاد تعاون صادر گردید.
3- استفاده از استخر از روز جمعه که توسط اعضا استقبال خوبی به عمل نمی‌آمد به روز دوشنبه تغییر پیدا کند تا به راحتی بتوانند وابستگان از آن استفاده نمایند.
4- در مورد دفتر نمایندگی میناب به رئیس مهندسی که در جلسه حضور داشت دستور داد موضوع را با جدیت پیگیری و نتیجه به کانون و فرماندهی گزارش نماید.
5- در مورد به کارگیری فرزندان اظهار داشت هر کجا استخدامی دارد به مجموعه فرماندهی اطلاع داده تا پیگیری لازم صورت پذیرد.
مضافاً به اینکه در ادامه خواسته‌های مطرح شده که راجع به افزایش حقوق و همسان سازی که مطالبات اعضا می‌باشد اظهار داشت پیگیری لازم از طریق مرکز خواهیم نمود.

برگزاری جلسه تحول آفرینی منزلت و معیشت اعضاء وابسته

 

 
 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها