۲۱۹۳۸
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۳۸
از چهره‌های محبوب قرآنی اعضاء وابسته کاشان و آران و بیدگل که در مسابقات حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، درک مفاهیم و اذان حائز رتبه‌های برتر در استان اصفهان شدند تجلیل بعمل آمد.

از چهره‌های محبوب قرآنی پیشکسوتان و خانواده محترم وابسته کاشان و آران و بیدگل که در مسابقات حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، درک مفاهیم و اذان حائز رتبه‌های برتر در استان اصفهان شدند توسط فرماندهان محترم و رؤسای مکرم عقیدتی سیاسی که باعث سربلندی، عزت و اقتدار جامعه پیشکسوتان و ترویج فرهنگ غنی قرآنی شدند به نحو شایسته و در خور شأن و منزلت آنان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
لازم به توضیح است که رئیس کانون انتظامی کاشان جناب آقای مسعود محمودزاده به همراه ۱۴ نفر از همسران مکرمه و فرزندان دختر و پسر و بازنشستگان گرامی رتبه‌های اول تا سوم مسابقات قرآنی استانی را که توسط سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار گردید از آن خود نمودند که در نوع خود کم نظیر بود.
نفرات برگزیده حاملان وحی در آینده جهت حضور در مسابقات کشوری فراجا دعوت خواهند شد.

تجلیل از چهره‌های محبوب قرآنی اعضاء وابسته کاشان و آران و بیدگلتجلیل از چهره‌های محبوب قرآنی اعضاء وابسته کاشان و آران و بیدگلتجلیل از چهره‌های محبوب قرآنی اعضاء وابسته کاشان و آران و بیدگل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها