۲۰۹۸۲
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۷
جلسه شورای هماهنگی روسای کانون نیرو‌های مسلح استان در سالن جلسات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی روسای کانون‌های نیرو‌های مسلح استان اصفهان درتاریخ ۲۹ بهمن ماه در سالن جلسات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

این جلسه که باحضور روسای کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح ، مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان ، ریاست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان و نمایندگان یگان‌های شاغلی برگزار گردید پیرامون پرداخت افزایش ۱۰ درصدی موضوع بند ۳ ماده ۱۱۷ با حقوق بهمن ماه ، وام های قرض الحسنه توانمند سازی، اشتغال زائی و همچنین وام جعاله، وام رهن برای فاقدین منزل شخصی، برنامه ریزی برای شناسایی و معرفی اعضاء واجد شرایط برای اعزام سفرهای آینده به مشهد مقدس بحث و تبادل نظر گردید.

جناب عابدیان مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان در این جلسه گفت: ما برای تک تک افراد (معسر، بیمار و...) نیازمند راهبردهای مشخص هستیم و در هر دوره از زمان با توجه به نیازها، شرایط و مقتضیات حاکم، بایستی این راهبردها را تغییر داده، تا بتوانیم با توجه به منابع و امکانات محدود، خدمات و درمان مورد نیاز آن دوره را افزایش دهیم.

در خاتمه مقرر شد کانون‌های بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه خدمات جهت سال ۱۴۰۳ نهایتاً تا اواسط اسفندماه به صورت مکتوب به اداره بازنشستگی ارسال گردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها