۱۷۵۹۱
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۹۶
نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه افراد سالمند با عنوان «تجربه، امید، نشاط» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مجموعه تفریحی ، ورزشی پارک آیت الله مدنی کاشان برگزارشد.

نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه افراد سالمند با عنوان «تجربه، امید، نشاط» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به منظور تقویت روحیه نشاط و شادابی و انجام فعالیت‌های نشاط بخش برای حفظ شادابی و تقویت بنیه روحی سالمندان با حضور و مشارکت فعالانه پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان کاشان در مجموعه تفریحی ، ورزشی پارک آیت الله مدنی این شهرستان برگزارشد.

افراد حاضر در این جشنواره با شرکت در رشته های دارت ، دال پلان ، دوز و لیوان چینی به رقابت پرداختند و این رقابت ها با قضاوت داوران گرامی مهندس مجدالاشرفی ، مهندس مظفری و مهندس محسنی برگزار و نفرات اول تا سوم معرفی و به مرحله بعدی راه یافتند.

با توجه به اینکه حرکت هرم سنی جمعیت در جامعه ما به سمت سالمندی است، سعی شده تا با اجرای این قبیل رویدادها، بستر مشارکت و حضور اجتماعی گنجینه‌های شهر در جامعه با هدف تکریم و حفظ منزلت سالمندان، افزایش نشاط و حضور حداکثری آن‌ها در جامعه فراهم شود.

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی تجربه، امید و نشاطبرگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی تجربه، امید و نشاطبرگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی تجربه، امید و نشاطبرگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی تجربه، امید و نشاطبرگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی تجربه، امید و نشاط

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها