۱۵۷۳۶
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
دومین جلسه موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) به منظور ساماندهی جذب و جلب مشارکت های مردمی و خیرین با حضور سرتیپ دوم بازنشسته غلامرضا آقاخانی فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان ، حجت الاسلام قدرت اله عباسپور رئیس سابق عقیدتی و سیاسی و اعضای هیئت امنا برگزار شد.

دومین جلسه موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) به منظور ساماندهی جذب و جلب مشارکت های مردمی و خیرین با حضور سرتیپ دوم بازنشسته غلامرضا آقاخانی فرمانده  سابق انتظامی استان اصفهان ، حجت الاسلام قدرت اله عباسپور رئیس سابق عقیدتی و سیاسی و اعضای هیئت امنا در محل کانون بازنشستگان استان برگزار شد.

این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه جلسه سرهنگ بازنشسته دهقانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از وضعیت ، امکانات موجود ، مشکلات و همچنین خدمات ارائه شده به پیشکسوتان توسط صندوق خیریه ارائه و در خصوص نحوه تقویت صندوق توسط کانون و همچنین از توجه خاص و مساعدت های سردار جعفری نسب ریاست کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران نکاتی را بیان نمودند.

رئیس کانون بازنشستگان استان در خصوص نحوه اجرای برنامه های صندوق گفت: شناسایی نیازمندان با کمک گرفتن از همه ظرفیت های موجود صورت می پذیرد و با توجه به آنکه معمولا منابع مالی یک خیریه محدود است واز مهم ترین چالش هایی که سازمان های خیریه دارند تامین منابع مالی است لذا از اعضای حاضر درخواست شد به منظور تامین منابع و تقویت مالی صندوق خیریه راهکار ها و نظرات خود را بیان نمایند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت اعضا کم برخوردار پرداخته و با کلیپ و عکس وضعیت تعدادی از اعضای بیمار و زمین گیر را به تصویر کشیدند.

غلامرضا آقاخانی فرمانده سابق انتظامی استان با اشاره به اینکه این روزهای سخت اقتصادی باعث شده تا بسیاری از خیرین با نگاه جامع تری نسبت به هم نوعان خود اقدام نمایند و مسئولین نیز باید همراستا این عزیزان تلاش خود را برای تحقق طرح کمک های مومنانه انجام دهند.

در خاتمه مقرر شد نسبت به شناسایی و معرفی افراد خیر به کانون و اخذ کمک های نقدی و واریز به صندوق خیریه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین اخذ بسته های معیشتی و توزیع مابین اعضاء کم برخوردار اقدام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها