۲۵۰۹۵
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۲
جلسه برخط رییس کانون باروسای کانون استان ها برگزار شد:
جلسه برخط با حضور رئیس کانون بازنشستگان انتظامی، جانشین کانون و معاونان کانون با روسای کانون استانها برگزار شد.

در این جلسه  سردار جعفری نسب در سخنانی با اشاره به اینکه توجه ویژه به وضعیت ساختمان دفاتر نمایندگی در اولویت برنامه‌های کانون است، گفت: باتوجه به تدابیر، دستورات و حمایت‌های فرماندهی محترم کل فراجا تمام ساختمان های کانون در استان ها وشهرستان ها بایستی در شان همکاران پیشکسوت باشد و مدیران کانون ها نسبت به آن باید اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ با فرمانده هان انتظامی استان ها وشهرستان ها وهمراهی وهماهنگی با آنان درراستای بهره مندی از امکانات در جهت خدمت به پیشکسوتان از مهم ترین اهداف ما است که مدیران بزرگوار کانون ها باید به جد دنبال نمایند.

سردار جعفری نسب با تاکید بر اینکه نظم و انضباط در امورمحوله باید مبنا و اساس کار باشد، تصریح کرد: در این خصوص بازرسی مستمر از امور مهمی است که باید مدنظر باشد.

سردارمرادپور جانشین کانون بازنشستگان انتظامی نیز در سخنانی گفت: یکی ازماموریت های محوری روسای کانون استان ها ترغیب بازنشستگان به عضویت درکانون می باشد که این امر باید دراولویت برنامه ها قرارگیرد.

وی افزود: به منظور تسریع درپرداخت وام های صندوق حبیب بن مظاهر ضرورت دارد روسای کانون استان ها جلساتی را با روسای شعب بانک قرض الحسنه مهر استان و یا شهرستان داشته باشند.

تاکید سردار جعفری نسب بر توجه ویژه به وضعیت ساختمان دفاتر نمایندگی‌ها

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو