۲۳۲۱۷
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۴۷۷
سرداراشراق معاون هماهنگ کننده فراجا:
معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: تعامل سازمان با بازنشستگان وایجاد یک ارتباط دوسویه یک اصل مهم است و رعایت حفظ شئونات بازنشستگان و تکریم و احترام آنان بایستی به یک باور و فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

هشتمین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان انتظامی با حضور سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا و رییس مجمع، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ‌ کننده و رییس هیات مدیره کانون، سردارجعفری نسب رییس کانون، سردار بهزادی نیا رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، سردار بزرا دستیار فرماندهی در اموربازنشستگان، اعضا هیات مدیره کانون و نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون در سالن شهدای انتظامی ستاد فرماندهی برگزار شد.

در این نشست، سرداراشراق معاون هماهنگ کننده فراجا ورییس مجمع نمایندگان کانون در سخنانی گفت:  کانون بازنشستگان انتظامی  درانجام ماموریت های خود بایستی دوهدف اصلی انسجام و رعایت شان و منزلت این عزیزان و ارتباط دوسویه بین سازمان واعضا وابسته را دنبال کند.

سرداراشراق با اشاره به اینکه پیشکسوتان سرمایه معنوی سازمان ها هستند تصریح کرد: تدوین بخشنامه و شیونامه هرچندلازم است اما کافی نیست وما بایستی زمینه فرایندسازی ارتباط دوسویه وباور به اینکه دیریا زود به جمع بازنشستگان خواهیم پیوست به هویت بخشی وباورخدمت وحفظ شان ومنزلت اساتید خود توجه کنیم.

معاون هماهنگ کننده فراجا درپایان سخنان خود به توجه به اینکه این جلسه  آخرین جلسه مجمع دوره چهارم است ازهمه نمایندگان اعضا که درطول این چهارسال جهت احقاق حقوق اعضا وابسته تلاش کردند،تقدیر و تشکرکرد.

سردارشرفی: نمایندگان مجمع مهمترین رکن تصمیم گیری وتصویب برنامه های کانون هستند

حفظ شان بازنشستگان وکرامت ایشان بایدبه یک فرهنگ باور ذهنی تبدیل شود

سردارشرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ورییس  هیات مدیره کانون در جمع نمایندگان دوره چهارم مجمع درسخنانی ضمن تقدیر و قدردانی از نمایندگان اعضا کانون در تایید وتصویب اساسنامه و برنامه های کانون گفت:

نمایندگان مجمع که عصاره بیش از۲۰۰هزارنفر پیشکسوتان گرانقدرهستند، مهم ترین رکن تصمیم گیری و تصویب برنامه های کانون هستند.

 

سردار جعفری نسب: اقدامات انجام گرفته توسط فراجا، دلگرمی پیشکسوتان را به همراه داشته است

حفظ شان بازنشستگان وکرامت ایشان بایدبه یک فرهنگ باور ذهنی تبدیل شود

در این نشست سردار جعفری نسب رئیس کانون ضمن تقدیر و قدردانی ازحمایت‌های بی شایبه فراجا ازکانون بازنشستگان وجامعه پیشکسوتان گفت:اقدامات صورت گرفته درفراجا وبخصوص شخص فرمانده محترم کل از بازنشستگان انتظامی درحوزه‌های مختلف که رضایت مندی اعضا وابسته را بدنبال داشته است بحق شایسته تقدیر وقدردانی است. ضمن اینکه این امرفرصتی را جهت انتقال تجربیات بازنشستگان درماموریت‌های فراجا فراهم کرده است.

رییس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی وارتباط خوبی که با دستیاری فرماندهی کل فراجا در امور بازنشستگان وهمچنین سازمان های ساتا و سابا برقرارشده است ارایه خدمات به جامعه هدف شتاب بیشتری گرفته است، گفت: جا دارد از همه سازمان‌های بالا دستی درحمایت وپیگیری مطالبات بازنشستگان تقدیروقدردانی کرد.

رییس کانون  بازنشستگان ‌انتظامی درادامه سخنان خودگزارشی ازبرنامه ها و اقدامات کانون درصندوق حبیب بن مظاهرو زمین کیاسر گیلان ارایه داد.

 

سردار بزرا: تقویت ارتباط بین فراجا و بازنشستگان از مهم ترین برنامه‌های اموربازنشستگان است

دستیار فرماندهی کل فراجا در اموربازنشستگان نیز درسخنانی گزارشی از اقدامات انجام گرفته به اعضا وابسته ارایه داد و گفت: یکی از مهم ترین برنامه هایی که ما در طول دو سال گذشته به جد دنبال کردیم تقویت و ترمیم ارتباط پیشکسوتان با فراجا بوده و دراین راه اقدامات خوبی انجام گرفته است.

سردار بزرا به تدوین شیوه نامه جدیدی  جهت ارایه  خدمات در مراکز انتظامی که تدوین اشاره کرد و گفت: این شیوه نامه به تصویب فرماندهی کل فراجا رسیده است و انشالله میزخدمت به بازنشستگان عزیز در مراکز انتظامی مستقر و به ارایه خدمات به این عزیزان خواهند پرداخت.

دستیار فرماندهی کل فراجا در ادامه به راه اندازی سامانه یکپارچه خدمات به اعضا وابسته، ادامه بهره برداری کارت شناسایی اعضا شاغل بعد ازبازنشستگی و تهیه کارت شناسایی فراجا برای بازنشستگان که سال ها پیش بازنشسته شده اند تاکید و سپس به سوالات مطرح شده توسط نمایندگان پرداخت.

 

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح اقدامات شاخص این سازمان را برشمرد

 

سرداربهزادی نیا رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح نیز در سخنانی اقدامات شاخص سابا در چهارماهه اول سال ۱۴۰۳ را برشمرد و گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین افزایش حق۸۳/۴ همسر و ۳۲/۶ اولاد، افزایش پرداخت کمک بلاعوض به بازنشستگان کم برخوردار، افزایش سقف تعهدات بیمه عمر حوادت همسر و فرزندان، افزایش سقف بیمه نامه خانه و اثاثیه، راه اندازی سامانه جامع اشتغال فرزندان با مشارکت انسیتو ایزایران و همچنین بهبود و رشد سایر خدمات از جمله خدمات شایسته ساتا در سال جاری می باشد.

سرداربهزادی نیا در انتهای سخنان خود به سوالات نمایندگان مجمع کانون پاسخ داد.

خاطرنشان می شود در این نشست صورت های مالی کانون بازنشستگان انتظامی منتهی به سال ۱۴۰۲ تصویب شد.

همچنین سردار ترابیان با اکثریت آرا نمایندگان مجمع دوره چهارم اعضا کانون بازنشستگان انتظامی به مدت یک سال به عنوان بازرس قانونی کانون انتخاب شد.

حفظ شان بازنشستگان وکرامت ایشان بایدبه یک فرهنگ باور ذهنی تبدیل شود

حفظ شان بازنشستگان وکرامت ایشان بایدبه یک فرهنگ باور ذهنی تبدیل شود

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو