۲۲۴۳۹
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
گزارش عملکرد اردیبهشت ماه دفتر نمایندگی غرب کانون تهران بزرگ

کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ به‌عنوان حامی اصلی بازنشستگان، مستمري‌بگیران و خانواده محترم آن ها، همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیري از توان کانون‌هاي استان‌ها و دفاتر نمایندگی، در مسیر رفع نیازها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقاي کیفیت زندگی آنها گام بردارد.

به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی غرب انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا فیروزی مسئول دفتر نمایندگی غرب انجام دادیم:

-  در ابتدا بفرمایید مهم‌ترین برنامه‌هایی که دفتر نمایندگی غرب در این ماه داشته‌، چه بوده است؟

با سلام، مهم‌ترین برنامه  اردیبهشت ماه این دفتر هماهنگی برگزاری ضیافت پیشکسوتان و مستمری‌بگیران و اقدام لازم جهت دیدار و برنامه تکریم درگذشتگان بوده است.

-  در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

 در ماه جاری تعداد 65 خانواده سه نفره جهت حضور در مراسم ضیافت دعوت شده‌اند که نزدیک به 90 درصد افرد در مراسم شرکت کرده‌اند و از نحوه برگزاری مراسم اظهار رضایت و از عوامل کانون تقدیر و تشکر کردند. 30 نیز نفر برای اخذ وام به مبادی ذیربط معرفی شده‌اند و برای 187 نفر نیز که تقاضای کارت شناسایی جدید (صدور اولیه) یا تمدید داشته‌اند، اقدام گردیده است.

-  در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

در بحث فوق افراد متقاضی به وکلای مورد نظر یا امور حقوقی کانون تهران بزرگ معرفی شده‌اند.

-  اگر امکان دارد گزارشی در حوزه توانمندسازي و ارائه وام‌هاي مختلف اعم از توانمندسازي، حبیب‌بن‌مظاهر، کریم اهل بیت (ع) و ... ارائه دهید.

در ماه جاری با توجه به عدم صدور بخشنامه جدید وام از طریق ساتا از 30 نفر که متقاضی وام صندوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران ناجا بوده‌اند، ثبت نام به عمل آمده است که انشاالله در اول ماه خرداد وام مورد نظر به حساب آنان واریز می‌گردد و برای تعدادی هم که تقاضای تکمیل فرم وام مرابحه داشتند، اقدام لازم به عمل آمد.

 - در بحث اشتغالزایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟

با مراجعه افراد متقاضی شرایط وام خوداشتغال‌زایی به آنان اعلام گردیده که نهایتاً از افرادی که شرایط لازم را داشته‌اند خواسته شده مدارک لازم را ارسال کنند تا اقدام لازم انجام گردد.

-  در طول ماه مسئولان کانون استان جلسات متعددي با معاونان فرمانده انتظامی، رؤساي کانون‌ها، رؤساي سابا، ساتا، مسئولان حوزه شهري و ... انجام می‌دهند. در این ماه چه جلسات مهمی داشتید؟

در سال جاری 2 جلسه با مسئولان کانون تهران بزرگ، یک جلسه با عوامل کلانتری و سرکلانتری دوم برگزار شده و به توافقات خوبی دست یافته‌ایم.

-  در پایان ضمن تشکر، در خصوص برنامه‌هاي ماه آتی کانون نیز توضیحاتی ارائه دهید.

انشاالله با ابلاغ برنامه‌های جدید در رابطه با دیدار با بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر مراسم، اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها