۲۱۹۳۶
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۶۱
رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اصفهان در جریان سفر خود به کاشان و در راستای تکریم و بزرگداشت بازنشستگان با حضور در منزل چند نفر از پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت از آنان عیادت کرد.

جناب آقای عابدیان ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان اصفهان به همراه جناب آقای دکتر سماعی ریاست محترم سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان اصفهان و سرهنگ بازنشسته مسعود محمودزاده رئیس کانون بازنشستگان انتظامی کاشان در راستای تکریم و بزرگداشت بازنشستگان با حضور در منزل چند نفر از پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت کاشان از آنان عیادت کردند.
در این دیدار جناب آقای عابدیان ضمن تفقد و دلجویی از نزدیک در جریان روند بیماری و معالجه و مداوای آنان قرار گفت و با ابراز همدری و آرزوی سلامتی و بهبودی، لحظاتی را در کنار این عزیزان سپری و با آنان به گفتگو پرداختند.
جناب آقای دکتر سماعی ضمن آرزوی بهبودی کامل ایشان در جریان این عیادت برای حل برخی دغدغه‌های این همکاران پیشکسوت دستورات لازم را صادر و در پایان به رسم یادبود هدیه‌ای به آنان اهداء گردید.

عیادت و پیگیری مشکلات بازنشستگان شهرستان کاشانعیادت و پیگیری مشکلات بازنشستگان شهرستان کاشانعیادت و پیگیری مشکلات بازنشستگان شهرستان کاشانعیادت و پیگیری مشکلات بازنشستگان شهرستان کاشان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها