۲۱۹۲۲
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۴۸
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان اصفهان با ۳ نفر از بازنشستگان انتظامی شهرستان فریدن (داران) دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان اصفهان به همراه  سرهنگ بازنشسته اکبر حمیدی پور نماینده مجمع بازنشستگان استان، کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس سابق امور بازنشستگان و مستمری بگیران استان و کارمند رتبه ۱۵ محمدرضا محمدی رئیس جدید دایره امور بازنشستگان معاونت نیروی انسانی انتظامی استان، سرگرد یحیی پویان فر رئیس بازرسی شهرستان فریدن و ستوان دوم نورمحمدی معاون نیروی انسانی شهرستان با حضور در منزل ۳ نفر از پیشکسوتان نظم و امنیت شهرستان فریدن، با آن‌ها دیدار و به گفتگو پرداختند.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان در این دیدارها، از این بازنشستگان به پاس زحمات و فداکاری‌های شان در راه حفظ و حراست از امنیت کشور، تجلیل کرد.
سرهنگ دهقانی، ضمن قدردانی از تلاش‌های این بازنشستگان در طول دوران خدمت شان، گفت: این عزیزان در طول خدمت اشان برای برقراری امنیت در استان و کشور از جان مایه گذاشتند و امروز وظیفه ماست که به پاسداشت آن فداکاری ها، به طور مرتب ضمن دیدار با آن ها، جویای احوال شان باشیم تا نشان دهیم همواره به یادشان هستیم.
گفتنی است؛ سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی در این دیدارها، ضمن اعطای لوح تقدیر، هدایایی نیز به این بازنشستگان اهدا کرد.

دیدار و تجلیل از ۳ بازنشسته شهرستان فریدندیدار و تجلیل از ۳ بازنشسته شهرستان فریدندیدار و تجلیل از ۳ بازنشسته شهرستان فریدن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها