۱۶۱۸۹
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۹۳۸
سردار ملک زاده معاون حقوقی و امور مجلس فراجا با حضور در کانون انتظامی ج.ا.ایران، در شورای اداری معاونین کانون شرکت کرد.

سردارملک زاده ضمن بازدیدازکانون، درجلسه شور اداری معاونین که باحضورسردارجعفری نسب رئیس کانون ومعاونین کانون برگزارشد طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که امروز توفیق پیدا کردم تا در جمع پیشکسوتان عزیزباشم و از سردارجعفری نسب بابت این دعوت تشکرمی کنم.

وی با اشاره به اینکه، ما اکنون درزندگی خدمتیم هستیم و دیریا زود به جمع بازنشستگان خواهیم پیوست، گفت: بایستی تلاش کنیم درلباس خدمت، هرآنچه که ازدست مان بر می آید در ارایه خدمت به پیشکسوتان انجام دهیم.

سردارملک زاده با تاکید بر اینکه نباید تفکر فراموش شدن دربازنشستگان تداعی شود،تصریح کرد: بازنشستگان انتظاردارند دیده شوند و لذا بایستی چه از نظر معیشتی و چه از نظر حفظ منزلت و کرامت و نیز سلامتی و شادابی آنان تلاش شود و این یکی از وظایف مهم کانون انتظامی است که بایستی موردتوجه ویژه قرار گیرد.

معاون حقوقی و امورمجلس و دولت فراجا ضمن اعلام آمادگی درراستای مشاوره حقوقی و قضایی به اعضا وابسته گفت: در تحقق این امرآمادگی کامل داریم. ضمن اینکه ازحقوق دانان و وکلای بازنشسته درجهت تحقق اهداف وبرنامه های خود استقبال می کنیم. البته بانک اطلاعاتی خوبی را ازعزیزان بازنشسته درهمین راستا تهیه کردیم که نیازمند بروزرسانی است و کانون انتظامی دراین امر باید ما را یاری کند.

سردار ملک زاده با اعلام آمادگی درجهت فرایندسازی ارتباط با مجلس و نمایندگان محترم خاطر نشان کرد: کانون هر موقع بخواهدزمینه دیدار با نمایندگان محترم وکمیسیون های مجلس شورای اسلامی را درپیگیری مطالبات قانونی عزیزان پیشکسوت فراهم خواهیم کرد.

وی درخصوص تشویق مادی ومعنوی وکلای متعهدی که با کانون انتظامی همکاری دارند، یادآورشد: معاونت حقوقی فراجا آمادگی تقدیر و قدردانی از وکلای همکار کانون را دارد و با تشکیل جلسه و گردهمایی، باهماهنگی کانون می توان این اقدام را اجرایی کرد.

سردار ملک زاده یادآور شد: اقدامات خوبی را با کانون وکلا در جهت بهره گیری از پیشکسوتان در امر وکالت و کارشناسی انجام داده ایم که عزیزان بازنشسته که دارای مدرک حقوق و الهیات هستند می توانند از این فرصت استفاده‌ کنند.

به گزارش خبرنگارما پیش ازسخنان معاون حقوقی و امورمجلس فراجا، سردارجعفری نسب طی سخنانی ضمن تشکر از حضور سردارملک زاده در کانون انتظامی گزارشی ازشکل گیری کانون انتظامی و اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: ازمهمترین برنامه های ما ایجاد کانال ارتباطی بیشتر با اعضا وابسته است تا بتوانیم ضمن بهره برداری از نقطه نظرات ارزشمند این عزیزان دغدغه ها و مطالبات آنان را بشنویم و با برنامه ریزی و هدف گذاری در رفع آن تلاش کنیم.

سردارجعفری نسب دربخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه سردار فرمانده محترم کل انتظامی کشور، نگاه ویژه به بازنشستگان دارند و در کلام شان همواره از بازنشستگان به عنوان استاد یاد می کنند که جای تقدیر و قدردانی دارد و امیدواریم این موضوع در فراجا به یک فرهنگ تبدیل شود. البته حمایت های عملی ایشان هم قابل تحسین است که برای بازنشستگان هم ملموس و منجربه رضایت بیشترشان شده است. رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با تاکید براینکه بخشی ازمطالبات بازنشستگان بایستی از طریق قوه مقننه پیگری شود از معاون حقوقی و امور مجلس فراجا خواست که زمینه ارتباط بیشتر کانون بانمایندگان مجلس رافراهم کند.

سردار جعفری نسب درپایان سخنان خودحمایت از وکلای همکار با کانون، بهره گیری از وکلای بازنشسته انتظامی وفرزندان آنان در امور حقوقی، حضور معاون حقوقی کانون درجلسات علمی، همکاری بیشتر مسئولان حقوقی فرماندهی انتظامي با روسای کانون استان ها را از جمله درخواست های کانون از معاونت حقوقی وامورمجلس فراجا عنوان کرد. برپایه همین گزارش،سرهنگ بازنشسته گل عنبر معاون حقوقی کانون گزارشی ازعملکردمشاوره حقوقی وقضایی کانون به اعضا وابسته ارائه کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو