۱۵۸۲۴
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۲۴
سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان از خدمات فرمانده کل انتظامی کشور و رئیس کانون بازنشستگان انتظامی به دلیل خدمات مطلوب به پیشکسوتان تقدیر کرد.

 فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح در سفر خود به استان فارس با حضور در جلسه قرارگاه تابان، برنامه های اجرایی  نیروهای مسلح استان در زمینه ارتقا منزلت پیشکسوتان و همچنین پیگیری مصوبات جلسات قرارگاه تابان و بسيج پیشکسوتان را بررسی کرد .

در این جلسه که سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان ، سردار بوعلی فرمانده سپاه فحر فارس، دریادار بازنشسته سیاسی نژاد رییس کانون بازنشستگان ارتش، سرهنگ بازنشسته جواهری رییس کانون بازنشستگان انتظامی استان فارس، دکتر میرزایی رییس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان ومعاون نیروی انسانی ف.انتظامی استان  حضور داشتند و مسئولان دفاتر نمایندگی کانون ها به صورت برخط نظاره گر بودند ، سردار تمیزی از خدمات فرماندهی محترم فراجا و ریاست کانون انتظامی در خصوص خدمات ارائه شده به اعضای وابسته قدردانی بعمل آمد.

سردار تمیزی گفت: با توجه به مکاتبات انجام شده و مراجعات حضوری بازنشستگان نیروهای مسلح به ستاد کل نیروهای مسلح، کمترین مراجعه و نارضایتی مربوط به کارکنان انتظامی است که نشان می دهد فراجا در این رابطه از بلوغ سازمانی بالایی برخوردار است.

وی افزود: این امر ناشی از توجه ویژه فرمانده فراجا و ریاست کانون بازنشستگان انتظامی به بازنشسته ها می باشد.
سردار تمیزی با اشاره به برنامه ۵۰۰۰ نفری پیشکسوتان شهرستان فسا که قرار است به میزبانی تیپ انصار الحجه برگزار‌گردد از آن بعنوان یک نقطه مثبت در تحریم پیشکسوتان نام برد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها