۱۵۸۱۶
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۵۴۳
فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح به اتفاق هیئت همراه از کانون استان بازدید و جلسه ای با حضور سرهنگ بازنشسته جواهری رئیس کانون استان، سرهنگ بازنشسته علمدار قوچی نماینده اعضای استان در مجمع کانون انتظامی و همچنین کارکنان کانون استان برگزار گردید.

بازدید سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح از کانون انتظامی استان فارس

سردار تمیزی با حضور در کانون انتظامی استان ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان کانون استان و تمجید از ساخت چنین بنایی که در خور شأن و شخصیت پیشکسوتان گرامی فراجا است، گفت: زمانی کانون های استانی و شهرستانی در محیط های کوچک و بسیار نامناسب مستقر بودند ولی امروز این پیشرفت را می بینیم که چگونه مکان هایی مناسب در شان و منزلت پیشکسوت انتظامی ایجادکه باعث روحیه بخشی آنان می شود.

بازدید سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح از کانون انتظامی استان فارس

در جلسه مشترکی که در مرکز کانون انتظامی استان فارس برگزار شد، سرهنگ بازنشسته جواهری ضمن عرض خیرمقدم و تبریک دهه کرامت به سردار تمیزی و هیئت همراه، به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد کانون انتظامی استان پرداخت.

رییس کانون استان با تشریح حوزه فعالیت کانون استان در شیراز – ستاد کانون- در 12 شهرستان دفتر نمایندگی ، به مشکلات پیش روی بازنشستگان اشاره و در پایان پیشنهاداتی در خصوص، تسریع در صدور کارت ایثار، تشکیل موسسه خدمات در منزل، اصلاح مهلت اعتراض جهت برقراری حقوق و مزایای، انجام کامل یکسان سازی حقوق، هدیه دیدار و سرکشی، ایجاد سرای سالمندان مطرح کرد.

بازدید سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح از کانون انتظامی استان فارس

 

پس از گزارش رییس کانون انتظامی استان، سردار تمیزی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده طی سخنانی گفت: اشرافیت مناسب فراجا در خصوص خدمت به اعضای وابسته خود قابل تقدیر است، شناسایی و جمع آوری اطلاعات عزیزانی که دارای مشکل می باشند از جمله معسرین، فاقدین مسکن ، خانواده های کم برخوردار و .... از نکات مثبتی است که می تواند روند خدمت رسانی مطلوب تر به افرادی که نیازمندی بیشتری دارند را تسریع کند، وی با اشاره توزیع 1760 بسته معیشتی تهیه شده توسط کانون فراجا و بنیاد علوی گفت: ارتباطات وسیع برون سازمانی فراجا باعث شده ما در کانون انتظامی شاهد چنین اتفاقات مثبت و  تاثیرگذاری باشیم که در کانون های دیگر یا بطور کلی شاهد آن نیستیم یا بسیار کمتر سابقه آن را دیده ایم.

ارتباط موثری که فراجا و به فراخور آن کانون انتظامی توانسته با سازمان ها و سایر بخش های دولتی و غیردولتی مختلف کشور داشته باشد تاثیر بسیار مثبت و قابل ملاحظه ای بر روند فعالیت آن ها داشته است.

وی با اشاره به هدیه فرماندهی انتظامی که به مناسبت روز زن به 2130 نفر از خانواده های کم برخوردار استان فارس و همچنین ده هزار نفر در سطح کشور، افزود: این ابتکارات و حمایت ها که با محوریت سردار جعفری نسب رئیس کانون انتظامی و فرمانده کل انتظامی کشور  صورت پذیرفته است نشان دهنده نگاه  حمایت گونه و ارزشمند فرمانده کل انتظامی به پیشکسوتان است که بسیار قابل تقدیر است.

سردار تمیزی همچنین با اشاره به هدیه نوروزی سردار فرمانده کل انتظامی کشور به پیشکسوتان و رشد 4 برابری آن به نسبت سال  گذشته تصریح کرد: این کار که در هیچ ارگان دیگری جز فراجا شاهد آن نبوده ایم بسیار ارزشمند و نشان دهنده حمایت ویژه فراجا از اعضای وابسته خود هست.

بازدید سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح از کانون انتظامی استان فارس

سردار تمیزی در ادامه سخنان خود به سه محور اساسی در نیروهای مسلح اشاره داشت و ان ها را :

-معنویت و روحیات عارفانه در سازمان (فردی و سازمانی)

-حفظ آمادگی ها و کمک به دولت و مردم

-تعامل و ارتباط، صمیمیت با مردم و روحیه مردم گرایانه

دانست.

وی با اشاره به اینکه در ستاد کل کمترین شکایت از کارکنان فراجا بوده است یادآور شد؛ از نظر من دلیل این مهم، بلوغ سازمانی فراجا و کانون، تعهد و عشق به خدمت در مجموعه مدیران و کارکنان، روحیه بالای اعضاء و پاسخگو بودن به موقع است.

ما در سفرهای استانی خود شاهد آن هستیم که در فراجا و کانون های انتظامی پاسخگویی در سطح مطلوب به مراجعه کنندگان صورت می پذیرد.

در کانون انتظامی رویه مطلوب و سازمان یافته ای در حال پیشرفت هست که همواره شاهد انتخابات های منظم ، هیدت مدیره و هیئت رئیسه پای کار و پر تلاش، مجمع فعال، روسای بسیار پرتلاش و جهاد گر، در گذشته سردار کارگر و در حال حاضر سردار جعفری نسب که با تلاش های بی وقفه و جدیت خود در امورات و  پای کار بودن توانسته اند به نسبت گذشته بسیار مطلوب تر و موثر تر به خدمت به اعضاء بپردازند البته همیشه گفته ایم این بهتر بودن به معنی کامل بودن نیست و ما بایستی همواره به نسبت گذشته سعی در پیشرفت و بهبود و بهتر شدن داشته باشیم.

سردار تمیزی با اشاره به اشرافیت فرماندهان انتظامی به پرسنل و موضوعات مرتبط سازمانی افزود برای مثال در جلسه ای که در ستاد انتظامی استان فارس داشتیم سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان به تمامی مباحث و موضوعات مطروحه آگاهی کامل داشته و این نشان دهنده اشرافیت کامل ایشان بر تمامی موضوعات هست که حتی ریز جزئیات موضوعات را نیز بطور کامل مطلع بودند این موضوع مبحث اشرافیت فرماندهان بر موضوعات سازمانی خود است . وی با اشاره موضوع اکرام ایتام در فراجا افزود، ما بلوغ سازمانی و پیشرفت در فراجا را به این شکل میبنیم که این حمایت ها تا سطح اکرام ایتام پیشرفته است که موضوع بسیار مهمی است.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها