۱۵۸۱۲
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۸۳
ضیافت خانوادگی شهرستان خوی با دعوت از ۵۷ بازنشسته بهمراه خانواده در تالار زیتون برگزار گردید.

ضیافت خانوادگی شهرستان خوی با حضـور ۵۷ بازنشسته و مستمری بگیربه همراه خانواده (جمعا ۲۲۸ نفر) در تالاررستوران زیتون فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این ضیافت کهسردار سهرابی رئیس کانون استان، امیر میرزایی رئیس کانون ارتش، سرهنگ علی پور جانشین انتظامی خوی، آقای خدایی نماینده مسئول خدمات رفاهی ساتای استان حضور داشتند، رئیس کانون خوی طی سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران در گزارشی عملکرد کانون و برنامه‌های آتی را تشریح کرد.

درادامه مراسم سردار سهرابی به ایراد سخن پرداخته و گفت: بازنشستگان در طول مدت سی سال خدمت صادقانه در سازمان زحمات زیادی را متحمل شده و دین خود را اداء نمودند. وامروز وظیفه ماست که در جهت رفع مشکلات این قشر زحمتکش تلاش نماییم.
وی افزود:با تدابیر سردار فرمانده محترم فراجا و اهتمام فرماندهان استان ها، شاهد خدمات بیشتری به عزیزان هستیم بعنوان نمونه شارژ مبلغ یک میلیون تومانی کارت اتکاء یکی از این خدمات بوده است. ایشان همچنین در رابطه با پیگیری مشکلات زلزله زدگان و تسهیل در پرداخت خسارت از طریق بیمه کوثر و واگذاری وام بلاعوض از جمله اقدامات کانون در سال گذشته بوده است.

خاطرنشان می‌شود در انتهای این مراسم ضمن قرعه کشی به ۱۰ از برندگان  جوایزی اعطا شده واین مراسم  با صرف نهار به پایان رسید.

برگزاري ضیافت خانوادگی  شهرستان خوی با حضور 57 بازنشسته و خانواده آنها

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها