۱۵۸۰۳
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۰
مراسم تجلیل از خادمین پیشکسوت عرصه نظم و امنیت در تاریخ ۱۰ خرداد ماه در مجتمع رفاهی امام سجاد (ع) مشهد مقدس برگزار گردید

به مناسبت دهه کرامت و در روز میلاد امام رضا(ع) مراسم تجلیل از خادمین پیشکسوت حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در مجتمع رفاهی امام سجاد(ع) مشهد برگزار گردید. این مراسم با حضور سردار فرمانده انتظامی استان، رئیس کانون بازنشستگان، رئیس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاونین فرماندهی انتظامی، نمایندگان مجمع کانون و حضور بیش از 100 نفر از خدام، تشکیل گردید. مراسم با تلاوت کلام الله مجید و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز گردید.

در ادامه رئیس کانون بازنشستگان، سرهنگ پاسدار بازنشسته غلامعلی واعظی مقدم ضمن خیر مقدم به حضار اعلام داشت خدمت به جامعه و خصوصا زائرین علی ابن موسی الرضا(ع) از حسنات ویژه ای برخوردار می باشد و شما عزیزان ضمن اینکه 30 سال در لباس خدمتگزاری در اقصی نقاطع کشور بطور شبانه روز در حال خدمت بوده اید این توفیق نصیبتان شده که در کنار این خدمتگزاری خادم حرم این امام رئوف باشید.

سپس سردار بازنشسته صفوه اله امام وردی در رابطه با خدمت به زائرین و مجاورین علی ابن موسی الرضا(ع) مطالبی را عنوان نمود. حجت الاسلام رامیار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ضمن خوش آمد به خادمین پیشکسوت به برکات خدمت به زائرین حرم امام رضا(ع)  اشاره نمود. در خاتمه سردار فرمانده انتظامی استان در جمع خادمین حاضر و ضمن تبریک دهه کرامت به ایراد سخن پرداخت و از زحمات خادمین و ۱۸ نفر از جانبازان ایثارگر تقدیر و لوح سپاس تقدیم آنان نمود.

برگزاری مراسم تجلیل از خادمین پیشکسوت حرم علی ابن موسی الرضا(ع)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها