۱۵۱۳۴
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۵۸۲
سردار شرفی در دویست و سومین جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان:
سردار شرفی در دویست و سومین جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش خدمت و معوقات بازنشستگان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است

دویست و سومین جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان به ریاست سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و با حضور سردار جعفری نسب رئیس و سردار مرادپور جانشین کانون، اعضای هیئت مدیره و بازرس قانونی کانون روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جعفری نسب در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه شوال و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضا در ماه مبارک رمضان در سخنانی گفت: یکی از اقدامات ارزشمند فرماندهی کل انتظامی در اغاز سال جدید اعطای سبد کالای نوروزی یک میلیون تومانی به اعضای وابسته بود که موجی از رضایت را در بین عزیزان به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه اعطای هدیه نوروزی همطراز با کارکنان شاغل در فراجا نشان از جایگاه ویژه ای دارد که سردار رادان و هئیت رئیسه فراجا نسبت به بازنشستگان دارند، تصریح کرد: اختصاص اعتباری معادل ۲۲۷ میلیارد تومان برای این امر بی سابقه بود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های ویژه فراجا در خصوص پیشکسوتان را اتخاذ تدابیر ۸ گانه و ابلاغ به معاونین و فرماندهان انتظامی استانها با هدف کمک به کانون عنوان کرد و گفت: از سوی تمامی پیشکسوتان بازنشسته مراتب تقدیر و تشکر از سردار رادان و هئیت رئیسه فراجا داریم.

در ادامه سردار شرفی نیز در سخنانی بااشاره به اینکه فراجا همواره حمایت از پیشکسوتان را در برنامه‌های سالانه مدنظر قرار داده است، گفت: امسال تلاش داریم به انحای مختلف میزان خدمت رسانی به این عزیزان را بیش از پیش ارتقا دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید بر اینکه پرداخت پاداش خدمت و معوقات بازنشستگان از جمله اقداماتی است که در سال جدید به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: سردار رادان دستور داده‌اند معوقات بازنشستگان و پاداش خدمت آنها در اسرع وقت و به صورت ویژه پرداخت شود.

در ادامه سردار سعادتمند معاون مهندسی کانون اقدامات انجام شده در خصوصی سایت پلن زمین 25 هکتاری کیاشهر توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کلیه زیرساخت‌های این مجموعه از جمله آب، برق و گاز خریداری و در حال اجراست.

بررسی تغییرات انجام شده توسط ستاد کل ن.م. در مورد برخی از مفاد اساسنامه کانون و بررسی و تصویب طرح مطالعاتی پروژه رفاهی در استان گیلان از دیگر جمله موضوعاتی بود  که در این جلسه مطرح گردید.

پرداخت پاداش خدمت و معوقات بازنشستگان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو