۱۴۷۷۷
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۴۳۴
نشست صمیمی فرمانده کل انتظامی ج. ا. ا. با پیشکسوتان سیستان و بلوچستان با ۵۰ پیشکسوت بازنشسته در مجتمع خدمات رفاهی ثامن  زاهدان برگزار شد.

نشست صمیمی فرمانده کل انتظامی ج.ا.ا. با پیشکسوتان استان سیستان و بلوچستان  با حضور سردار جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، سردار ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان، رییس کانون بازنشستگان و نماینده مجمع در کانون  برگزار گردید.

در این مراسم، سرهنگ بازنشسته شیبک رییس کانون استان به بیان مشکلات اعضای وابسته به ویژه در بحث  اشتغال و ازدواج فرزندان، هزینه های درمانی و ... پرداخت.

 سردار رادان نیز ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه، گفت: شما پیشکسوتان کوله باری دارید که باید توشه آخرت باشد در شرایطی خدمت کردید که در تصور نمی گنجد. خداوند به زحمات شما ارج می گذارد و قدرشناس زحمات شما هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به گذشته خود افتخار کنید، گفت: ما به تجربه شما احتیاج داریم و امیدواریم این تجربه های گران را در اختیار ما قرار دهید. 

سردار رادان در ادامه افزود: مشکلات بازنشستگان را می دانیم و در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های قانونی مسائل و مشکلات شما را واکاوی و به نوعی رفع کنیم.

برگزاری نشست صمیمی فرمانده کل انتظامی ج. ا. ا با پیشکسوتان سیستان و بلوچستان با ۵۰ پیشکسوت بازنشسته

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها