۸۳۶۷
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۶۷۵
رئیس کانون بازنشستگان در نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران:
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا. ایران در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، از دکتر قالیباف درخواست کرد نسبت به استیفای حقوق حقه پیشکسوتان نیروهای مسلح همت گمارده و با پس گیری لایحه همسان سازی دائمی که در دولت محترم مسکوت مانده است اقدام و تا تصویب نهایی آن مجدانه پیگیری نماید.

در متن نامه سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا. ایران آمده است:

«کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر حَسَب وظیفه و ادای دین ماحصل گفتمان ها و گزارشات دریافتی از پیشکسوتان بازنشسته حافظان نظم و امنیت کشور این مرقومه را تقدیم حضور می نماید.
بدواً انتخاب شایسته و مجدد جنابعالی را بسمت ریاست مجلس سیزدهم تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه عرض می نماید خانواده بزرگ بازنشستگان انتظامی کشور حضرتعالی را از خود دانسته و از اینکه امروز جنابعالی از چهره های موفق و تأثیرگذار و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید خرسند بوده و خود را در روند این موفقیتها شریک می دانند.
حضرتعالی بهتر از همه مسئولین و تصمیم گذاران میدانید اکثریت قریب باتفاق بازنشستگان حال حاضر نیروهای انتظامی از فرماندهان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده و بخش عمده ای از مستمری بگیران از خانواده شهداء هستند. بازنشستگان انتظامی علاوه بر حضور همه جانبه در جبهه های نبرد حق علیه باطل و تقدیم هزاران شهید، جانباز و اسیر بدلیل وظائف سازمانـی در داخل کشور نیز در برخورد با گروهک‌های منافق و اشرار، عملیات غرب و شرق کشور در حوادث و وقایـع زیادی در کشور درگیر بوده و در حفـظ نظم و امنیت کشور نقش مستقیم و بی بدیـل داشته اند، بنابراین حق و عدالت اینست در ایام بازنشستگی که اکثریت آنان نیز با مشکلات عدیده جسمی و روحی و معیشتی روبرو هستند زندگی آبرومند و در خور شأن سرباز نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.
فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) کراراً در فرمایشات خود به حفظ حرمت و کرامت و معیشت بازنشستگان تأکید فرموده اند و میفرمایند « بازنشسته آئینه شاغل است ». لذا با تقدیم مراتب معروضه حداقل توقع این یاران دیرینه شما که قطعاً در توفیقات حاصل شده تأثیر گذار بوده اند از جنابعالی اینست که نسبت به استیفای حقوق حقه آنان همت گمارده و با پس گیری لایحه همسان سازی دائمی که در دولت محترم مسکوت مانده است اقدام و تا تصویب نهایی آن مجدانه پیگیری فرمایید و دین خود را به امنیت آفرینان این مرز و بوم ادا نمایید . مراتب سپاس و قدردانی خود را تقدیم حضور می نماید».

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو