۲۵۲۸۶
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۳۱
سردار جعفری نسب در نشست دوره‌ای با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح:
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به اینکه موضوع بهداشت و درمان پیشکسوتان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: برای هزینه های بالای درمان بازنشستگان باید تمهیدات جدی کنیم

سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در نشست دوره‌ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با روسای کانون های بازنشستگی گفت: با توجه به فشار اقتصادی، موضوع بررسی، آزمایش و درمان از سبد خانوادگی بسیاری از پیشکسوتان حذف شده است. برای هزینه های بالای درمان بازنشستگان باید تمهیدات جدی کنیم.
وی با اشاره به قیمت بالای هزینه خرید سمعک، عینک، ویلچر و ... گفت: امروز برخی بازنشستگان که دچار پیرگوشی می‌شوند امکان خرید یک سمعک را ندارد و متاسفانه به سختی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند.
سردار جعفری نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزینه بالای بیمه تکمیلی کوثر نیز گفت: در حال حاضر بیمه نیروهای مسلح دارای بیمه مکمل است که با وجود دریافت هزینه، تفاوتش با بیمه تکمیلی مشخص نیست.
وی اضافه کرد: در بحث بیمه تکمیلی کوثر نیز این سوال مطرح است که چرا یک بازنشسته باید همه اعضای خانواده‌اش را عضو کند. این هزینه بسیار زیادی را متحمل می‌شود خودش مانع بزرگی است که فرد ثبت نام نکند. امیدوارم امسال این مشکل حل شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو