۲۴۵۷۰
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۳
مراسم تکریم از مسئولان و فرماندهان بازنشسته روز گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

همزمان با برگزاری هفته انتظامی، مراسم تکریم از مسئولان و فرماندهان بازنشسته با حضور سردار بزرا دستیار فرمانده کل انتظامی در امور بازنشستگان و سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان و جمعی از فرماندهان و مسئولان بازنشسته فراجا  روز گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم سردار بزرا در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به پیشکسوتان و خانواده آنها، گفت: تمام تلاش ما از ابتدای تشکیل دستیاری فرمانده کل انتظامی ارتباط مستمر با پیشکسوتان گرانقدر بود.

وی با اشاره به اینکه از زمان حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، ارتباط فراجا با بازنشستگان به مراتب بیشتر و موثرتر بوده است، گفت: تاکید فرمانده کل انتظامی در خصوص پیشکسوتان بازنشسته این است که آنها اساتید ما هستند و باید نگاه ویژه ای به آنها داشته باشیم.

سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان انتظامی نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم به فرماندهان و مسئولان بازنشسته، گفت: شما عزیزان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندید و از هیچ کوششی دریغ نکردید و با توکل به خدا، در کنار سایر همکاران پرتلاش خود، واژه ارزشمند ایثار را به تصویر کشیدید.

وی با اشاره به تعامل موثر کانون و دستیاری فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای برنامه‌ها گفت: این ارتباط  دامنه حمایت از پیشکسوتان را دو چندان کرده است.

سردار مرادپور در ادامه با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجمع کانون بازنشسته نیز گفت: ما از نخبگان و بزرگان پیشکسوت فراجا دعوت می کنیم  که در این انتخابات حضور فعال داشته باشند چون هرچه افراد نخبه بیشتری در مجمع حضور داشته باشد مطمئنا کانون با قدرت بیشتری در مسیر حمایت از پیشکسوتان گام برخواهد داشت.

این مراسم باشکوه با اجرای برنامه های هنری، پذیرایی به صرف شام و اهدای هدایا به خانواده شرکت کنندگان به پایان رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو