۲۴۲۵۷
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۰۰
جانشین کانون بازنشستگان انتظامی:
جانشین کانون بازنشستگان انتظامی اولین و اساسی‌ترین محور همایش را برگزاری انتخابات مجمع کانون عنوان کرد.

جانشین کانون بازنشستگان انتظامی در اختتامیه همایش روسای کانون استان ها، معاونان و مدیران ستادی کانون بازنشستگان انتظامی گفت: اولین و اساسی‌ترین محور همایش برگزاری انتخابات مجمع کانون است. خدا را شکر شروع خوبی برای برگزاری داشتیم، امروز احکام کمیته اجرایی و بازرسی صادر شد، باید تمام کانون ها در مسیر برگزاری یک انتخابات پرشور تلاش کنند.

سردار مرادپور با اشاره اقدامات صورت گرفته در صندوق حبیب بن مظاهر گفت: امسال کار بزرگی که در مسیرخدمتگزاری به بازنشستگان انجام شد ارتقای وام حبیب بن مظاهر از 5 میلیون به سی میلیون تومان بود. سردار جعفری نسب در تلاش هستند تا این وام به 50 میلیون تومان ارتقا داده شود.

سردار مرادپور با تقدیر از استان هایی که در ایام اربعین خدمت رسان زائران حسینی بودند؛ گفت: اینکه 11هزار پیشکسوت بازنشسته در اربعین حسینی پای کار می آیند و به عناوین مختلف برای برگزاری باشکوه این ایام تلاش می کنند اقدام ارزشمندی بود.

وی در ادامه به مصوبات جلسات راهبردی کانون اشاره کرد و گفت: سردار رادان نگاه راهبردی خود را در اولین جلسه سیاستگذاری در خصوص بازنشستگان اعلام کردند. بی شک زیرساختهایی که در این حوزه مطرح شد در ارتقای اقدامات  موثر خواهد بود.

اولین و اساسی‌ترین محور همایش برگزاری انتخابات مجمع کانون است

اولین و اساسی‌ترین محور همایش برگزاری انتخابات مجمع کانون است

اولین و اساسی‌ترین محور همایش برگزاری انتخابات مجمع کانون است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو