۲۲۸۷۵
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۰۱
همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسم ضیافتی با حضور فرمانده انتظامی استان البرز، رئیس عقیدتی سیاسی،رئیس حفاظت و اطلاعات ، سایر اعضای هیئت رئیسه، رئیس کانون بازنشستگان استان و 24 نفر از امیران بازنشسته به همراه خانواده آنان در پردیس فجر انتظامی شهرستان کرج برگزار گردید.

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، مراسم ضیافتی با حضور فرمانده انتظامی استان البرز ، رئیس عقیدتی سیاسی،رئیس حفاظت و اطلاعات ، سایر اعضای هیئت رئیسه ، رئیس کانون بازنشستگان استان و 24 نفر از امیران بازنشسته به همراه خانواده آنان در پردیس فجر انتظامی شهرستان کرج برگزار گردید.

ابتدا سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از خدمات ارزشمند آنان در زمان اشتغال تجلیل نموده و در ادامه بر لزوم مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید ، در خصوص انتخاب فرد اصلح مطالبی را به استماع حضار رسانید .

 سپس حضرت حجت الاسلام جوشقانی طی سخنانی در خصوص تکریم خانواده مطالبی را مطرح و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبین و نیز به تکلیف آحاد مردم به شرکت در انتخابات اشاره نمود.

ضمناً در خاتمه این مراسم از مدعوین با تقدیم هدیه تقدیر به عمل آمد.

برگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 24 خانواده بازنشسته به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگانبرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 24 خانواده بازنشسته به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها