۲۲۷۶۱
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
فرمانده انتظامی شهرستان سقز به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، با دو عضو وابسته در شهرستان سقز دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز به همراه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان، معاون اجتماعی انتظامی شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی کانون شهرستان، به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و به منظور تکریم و ارتقای روحیه پیشکسوتان، در روز سه شنبه 12 تیر ماه با ستوان‌یکم بازنشسته علی میکائیلی و ستوان‌یکم بازنشسته محمد کریم رشیدپور دیدار و گفت گو کردند.

در این دیدار، سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز در سخنانی به نقش برجسته پیشکسوتان به عنوان گنجینه های ارزشمند علم، دانش، فرهنگ و تجربه و محورهای اصلي ثبات و پایداری كانون خانواده اشاره نمود و قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگي‌ناپذير پیشکسوتان و جان برکفان نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد.

سرهنگ صفری افزود: سازمان افتخار دارد كه خدمتگزار جامعه شریف پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، مدافعین راستین اسلام و انقلاب اسلامی و سرمايه هاي عظيم اجتماعی نیروهای انتظامی می‌باشد.

در پایان این دیدار صمیمانه، فرمانده انتظامی شهرستان سقز پس از شنیدن مشکلات آنان، راهنمایی لازم را جهت پیگیری ارائه و به رسم یادبود هدایایی به نامبردگان اهدا گردید.

دیدار با دو عضو وابسته شهرستان سقز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها