۲۲۵۹۹
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۹۰

مراسم جشن عیدسعید غدیرخم با حضور جمعی از خانواده های بازنشستگان و مستمری بگیران در محل کانون همدان برگزار شد.

در این برنامه که سردار امیری فرمانده انتظامی استان،حجت الاسلام شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی و حجت الاسلام امینی نماینده مجمع بازنشستگان حضور داشتند، در ابتدا سرهنگ باقری رئیس کانون استان همدان در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران و تبریک عید غدیر گزارشی از برنامه های کانون ارائه کرد.

در ادامه بعد از مولودی خوانی توسط همکاران، سردار امیری در تجلیل از بازنشستگان گفت: بازنشستگان نیروی انتظامی به خاطر تلاش ها و جانفشانی هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سپس حجت الاسلام شعبانعلی در سخنانی به اهمیت مسئله انتخابات و جهاد تبیین پرداخت و گفت: بازنشستگان ذخایر ارزشمند نیروی انسانی جامعه هستند و همواره باید به خدمات آنها ارج داده شود.

این مراسم با پذیرایی شربت و شیرینی از حاضران و توزیع شام پایان یافت.

برگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدانبرگزاری جشن عید غدیرخم در کانون همدان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها