۲۲۳۳۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۷۳
در راستای اهداف کانون و تکریم خانواده اعضای وابسته انتظامی، با حضور ۵۰۰ نفر از اعضای وابسته به همراه خانواده در محل مجتمع رفاهی پردیس انتظامی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در راستای اهداف کانون و تکریم خانواده اعضای وابسته انتظامی، با همکاری سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان ضیافت خانوادگی پیشکسوتان شهرستان بیرجند با حضور ۵۰۰ نفر از اعضای وابسته به همراه خانواده در محل مجتمع رفاهی پردیس انتظامی استان خراسان جنوبی برگزار شد.
 در این ضیافت که با حضور سردار حسن شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی استان، رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان، مدیر فروشگاه زنجیره‌ای اتکا، مدیر بیمه کوثر استان و تعدادی از معاونین فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی همراه بود، رئیس کانون بازنشستگان استان پس از عرض خیرمقدم خدمت حاضرین در جلسه و تشکر از همراهی کلیه فرماندهان و مسئولین استانی، ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۲، به ایراد سخنرانی پرداخته و بیاناتی در خصوص حفظ منزلت پیشکسوتان، مسائل سیاسی روز کشور و حضور پرشور در انتخابات آتی ایراد نمود.
 در ادامه مراسم سردار حسن شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ضمن بیان سخنانی در خصوص جایگاه پیشکسوتان و تکریم آنان، از مجموعه کانون بازنشستگان انتظامی در جهت برگزاری این چنین مراسماتی تشکر نموده؛ و شرح مختصری از اقدامات و خدمات فرماندهی انتظامی استان به پیشکسوتان ارائه کرد. سپس حجت‌الاسلام ابراهیم صفورایی رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی استان به ایراد سخنرانی پرداخت و مطالبی در خصوص انتخابات و نقش تاثیر گذار هر نفر با حضور در انتخابات آتی، جهاد تببین، مهارت‌های زندگی اسلامی، ازدواج فرزندان و راهکار‌های ارتباط بهتر اعضا خانواده، مطرح کرد.
خاطر نشان می‌شود این مراسم با اجرای برنامه‌ها شاد، موسیقی همراه بود که مورد استقبال اعضای وابسته قرار گرفته و فضا شاد و نشاط‌ آوری برای اعضای وابسته و خانواده آنان ایجاد کرد؛ در پایان این مراسم ضمن پذیرایی و صرف شام، به رسم یادبود هدیه‌ای به هر خانواده (تعداد ۱۲۰ هدیه) اعطا گردید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها