۲۱۲۸۴
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۸
جلسه قرارگاه تابان فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی، با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، رئیس کانون بازنشستگان و نمایندگان بازنشستگان در مجمع کانون روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه برگزار شد.

جلسه قرارگاه تحول آفرینی در منزلت و معیشت اعضای وابسته (قرارگاه تابان) فرماندهی انتظامی استان روز دوشنبه تاریخ ۲۷ اسفندماه با حضور سرتیپ دوم پاسدار امامعلی سهرابی رییس کانون بازنشستگان، سرهنگ اسماعیل زاده معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، سرهنگ علی پورعلیزاده و خانم رضایی نماینده بازنشستگان در مجمع کانون و روسای پلیس‌های تخصصی و  معاونین ستادی استان در محل سالن جلسات انتظامی برگزار شده و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات بازنشستگان مقرر گردید.
۱-دفتر تحقیقات علمی کاربردی در جلسات علمی و تحقیقاتی با هماهنگی کانون با دعوت از بازنشستگان از تجربیات آنان استفاده لازم بعمل آورد.
۲-روسای پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها در راستای برقراری امنیت محله محور از وجود بازنشستگان تاثیر گذار در این زمینه استفاده لازم را بعمل آورند.
۳-در طول ماه مبارک رمضان روسای پلیس‌های تخصصی و معاونین بمنظور بهره مندی از فیوضات این ماه تجلیل از پیشکسوتان هر رده برای ضیافت افطاری دعوت بعمل آورند.
۴- معاونت نیروی انسانی با تشکیل گروه‌های بازنشستگان از طریق فضای مجازی (ایتا) مشکلات و انتقادات بازنشستگان را منعکس و برای رفع مشکلات تلاش نمایند.
۵-کلیه معاونین، روسای پلیس‌های تخصصی، فرماندهان و مدیران با ایجاد تعامل با کارخانه جات، شرکت‌ها و .. با معرفی فرزندان بازنشستگان در جهت اشتغال زایی این عزیزان تلاش نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها