۱۱۸۸۶
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۸۷۵
سردار جعفری نسب در جلسه روسای کانون های بازنشستگان استان ها:
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه روسای کانون های بازنشستگان استان ها گفت: همبستگی، همدلی و همراهی سازمانی در مسیر خدمت به بازنشستگان اصل مهمی است که بایستی در کانون مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه که با حضور رئیس کانون بازنشستگان و روسای دفاتر نمایندگی  تهران بزرگ و ارتباط برخط رؤسای کانون های سراسر کشور  برگزار شد، سردار جعفری نسب در سخنانی با تأکید بر اهتمام در پی گیری مطالبات به حق بازنشستگان انتظامی گفت: به منظور تحقق اهداف و برنامه های کانون و ارایه خدمات به بازنشستگان عزیز بایستی همبستگی، همدلی و همراهی داشته باشیم و آن را به عنوان یک اصل مهم در سازمان نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز حاصل تلاش کهنه سربازان دیروز است که با از خود گذشتگی و ایفاء در راه حفظ امنیت اجتماعی تلاش کردند، گفت :خدمت به بازنشستگان عرصه نظم و امنیت اجتماعی افتخاری است که نصیب ما شده و بایستی تلاش کنیم
 که خدمتگزاری لایق برای این عزیزان پیشکسوت باشیم.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی اضافه کرد: با اینکه در ماه های اخیر با تلاش همکاران عزیز، اقدامات خوبی در راستای پیگیری مطالبات بازنشستگان و خدمت به این عزیزان بزرگوار انجام گرفته است اما هنوز قابل قبول نیست و تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی داریم.

سردار جعفر نسب بر ایجاد اتاق فکر در کانون ها و توجه بر خلاقیت و نوآوری در ارایه خدمات جدید تأکید کرد و گفت: کارهای خوبی که قبلاً انجام شده است با قوت و قدرت ادامه دارد و در کنار آن بایستی برنامه های جدید تدوین و اجرایی گردد تا بازنشستگان متوجه خدمات کانون شوند.

رئیس کانون در پایان بر سازماندهی تخصصی بازنشستگان و انتقال تجربیات به نیروهای جوان و همراهی و همیاری با فراجا در انجام مأموریت های تأکید کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو