۲۰۵۳۹
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۲۸
سردار جعفری نسب در شور اداری کانون:
شورای اداری کانون بازنشستگان مورخه ۱۴۰۲/۱۱/۱ با حضور رییس، جانشین و معاونین کانون برگزار شد

در این جلسه سردار جعفری نسب با اهمیت شرکت در انتخابات افزود:
به منظور حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع از خون پاک شهداو بر اساس تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) و بر اساس وظایف شرعی و ملی بایستی وظایف فرعی و اجتماعی خود را در خصوص انتخابات پیش رو عمل کنیم.
سردار جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شورای معاونین ضمن سخنان فوق افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی جامعه انقلابی ایران هستند و ما وظیفه داریم بر اساس وظایف اجتماعی خود در کانون با انجام برنامه های فرهنگی ضمن خنثی کردن این توطئه ها در مجموعه بازنشستگان زمینه مشارکت بیشتر همکاران را فراهم کنیم.
رییس کانون انتظامی در ادامه با تأکید بر اینکه عقب نشینی در روزهای سخت دستاوردهای بدست آمده را از بین می برد، تصریح کرد: با ایجاد یک گفتمان جدید و برنامه ریزی منسجم ضرورت دارد؛ خدمت مطلوب تر به پیشکسوتان و پیگیری مطالبات قانونی و به حق آنان را از طریق مراجع رسمی و قانونی دنبال کنیم که این امر یکی از وظایف مهم کانون است.
سردار جعفری نسب در ادامه به اقدامات و کارهای انجام شده در زمین انبارسر بندر کیاشهر گیلان اشاره کرد و یادآورشد: با کارهای جهادی می توانیم با بهینه سازی این زمین امکان بهره مندی پیشکسوتان را از این مجموعه فراهم کنیم.
در ادامه این جلسه سردار مرادپور جانشین کانون در سخنانی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فرمایشات متعددبه حضور پر شور مردم در انتخابات به همه ما تکلیف و فرض واجب است که در انتخابات حضور داشته باشیم و همکارانم را در جهت حاضر شدن در پای صندوق های رأی ترغیب کنیم.
جانشین کانون در ادامه به بررسی برنامه های سال آتی کانون پرداخت و به اجرایی بودن این برنامه ها در راستای اهداف تعریف شده کانون پرداخت.
در ادامه سرهنگ بازنشسته جلال، معاون طرح و برنامه و بودجه، نیز به تشریح برنامه های کانون در سال 1403 پرداخت و یادآور شد: این برنامه ها انشاالله در هیئت مدیره کانون مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تصویب به معاونت ها ابلاغ خواهد شد.
همچنین سرهنگ بازنشسته حاتمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حبیب بن مظاهر گزارشی ازعملکرد واقدامات انجام گرفته درصندوق ارایه داد که مورد توجه معاونین قرارگرفت.
درپایان این جلسه سرهنگ بازنشسته رضایی مجد بعنوان مشاور رییس کانون  و آقای مهندس صدفی به عنوان معاون فنی ومهندسی معرفی شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو