۲۱۵۳۰
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۰
جلسه هم اندیشی روسای کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح سراسر استان با مدیران سازمان بازنشستگی و خدمات درمانی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی روسای کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح سراسر استان با ریاست محترم ساتا و مدیران سازمان بازنشستگی و خدمات درمانی نیرو‌های مسلح استان به منظور تعامل و همکاری در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه و در محل سالن اجتماعات سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

در این نشست روسای کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان گزارشی از عملکرد و خدمات ارائه شده و مشکلات اعضاء جامعه هدف در حوزه‌های فرهنگی، معیشتی و درمانی به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش در سال گذشته ارائه نمود.

جناب عابدیان مدیر کل محترم اداره تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان دراین نشست تخصصی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح به منظورتکریم کارکنان وسرمایه‌های انسانی نیرو‌های مسلح نقش ویژه‌ای درارائه خدمت به پرسنل نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان شاغل و بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و عائله تحت تکفل آن‌ها و مستمری‌بگیران. نیرو‌های مسلح را عهده دار است گفت: بیمه هزینه‌های درمانی را تا سقف تعهدات بیمه‌نامه پرداخت می‌کند. بنابراین، بیمه‌شدگان می‌توانند در مراکز تحت پوشش بیمه‌نامه از خدمات بستری، جراحی، دندانپزشکی، کلینیکی و پاراکلینیکی و ... بهره‌مند شوند.

وی افزود: بیمه نیرو‌های مسلح علاوه‌بر پوشش‌های درمانی، بیمه عمر و حوادث هم دارد که پرسنل نیرو‌های مسلح پس از دوران بازنشستگی هم می‌توانند در عضویت صندوق بیمه عمر و حوادث نیرو‌های مسلح باقی بمانند تا یک حمایت مؤثر از پیشکسوتان جامعه دفاعی کشور صورت گیرد و یکی از نیار‌های دوران بازنشستگی کارکنان نیرو‌های مسلح برطرف شود که اگر خدایی ناکرده مشکلی پیش آمد، خانوده‌هایشان بتوانند از این پوشش برخوردار شوند.

محمدرضا سماعی ریاست محترم سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان با تأکید بر ضرورت تکریم بازنشستگان و سرکشی از خانواده آنان بیان کرد: تکریم و سرکشی از خانواده‌ها و سفر به شهرستان‌های مختلف و پیگیری مشکلات درمانی و رفاهی افراد جامعه هدف از جمله کار‌هایی است که به صورت مستمر باید دنبال شود.

محمدرضا سماعی همچنین با اشاره به کسور اختیاری و اجباری برگه‌ی حقوق نیرو‌های مسلح افزود: کسورات، عنوان ستونی در فیش حقوقی است که در واقع مبالغی هستند که یا به‌صورت قانونی و یا به صورت توافقی از حقوق افراد کسر می‌شوند و شخص می‌تواند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا، کانون‌های بازنشستگی و یا تماس با شماره تلفن کسر کننده مندرج در برگه حقوقی از خدماتی که شخص در ازای مبلغ کسر شده دریافت کرده یا می‌تواند دریافت کند مطلع گردد.

جلسه هم اندیشی روسای کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح سراسر استان با ریاست ساتا و سابا استانجلسه هم اندیشی روسای کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح سراسر استان با ریاست ساتا و سابا استانجلسه هم اندیشی روسای کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح سراسر استان با ریاست ساتا و سابا استان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها