۲۱۵۷۱
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۶۵
جلسه هم اندیشی مسئول دفتر نمایندگی شهرستان گلپایگان با فرماندهی انتظامی شهرستان به منظور تعیین محل جدید و ساخت کانون بازنشستگان در روز یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن جلسات فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی مسئول دفتر نمایندگی شهرستان گلپایگان با سرهنگ علی اصغر محمدی فرماندهی انتظامی شهرستان و با حضور سرهنگ زارعی معاون پشتیبانی شهرستان، سرهنگ موسوی رئیس حفا شهرستان و تعدادی از بازنشستگان به منظور تعیین محل جدید و ساخت کانون بازنشستگان در روز یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن جلسات فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
در این جلسه رئیس کانون شهرستان گزارشی از وضعیت کانون بازنشستگان شهرستان از نظر جا و مکان و کاستی‌های آن و خدمات ارائه شده از قبیل فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و رفاهی به بازنشستگان و مستمری بگیران در سال گذشته ارائه نمود.
سرهنگ علی اصغر محمدی در این نشست بر لزوم وجود تشکیلاتی برای ساماندهی امور بازنشستگان تاکید کرد و افزود: باید تشکیلاتی درخور شأن و منزلت بازنشستگان داشته باشیم و هر چند وقت یک بار اعضاء دور هم جمع شوند و در سازمان بحمدالله کلید آن زده شده و همکاران تلاش کنند تا ساختمان جدید کانون بازنشستگان به ثمر برسد.
در ادامه این جلسه، پیشکسوتان حاضر ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مسئولان انتظامی شهرستان برای ساخت محیطی در خور شأن بازنشستگان گفتند: همه بازنشستگان به نوعی علاقه‌مند هستند که این ساختمان هرچه سریعتر ساخته شود و حداقل اینکه هر چند گاهی دوستان می‌توانند دور هم جمع شوند و تجدید خاطره کنند.
در خاتمه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد نقشه محل و گزارشات مورد نیاز از طریق معاونت مهندسی شهرستان گلپایگان به معاونت مهندسی استان اعلام و پس از کسب دستورات و هماهنگی انشالله کار ساخت ساختمان با منابع محلی و خیرین شروع شود.

برگزاری جلسه هم اندیشی با فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها