۲۱۳۷۵
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۳۶
سردار مسعود جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران به اتفاق سردار مرادپور جانشین و معاونین کانون باحضور در سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با سرداربهزادی نیا رییس این سازمان دیدارکردند.

دراین دیدار سردارجعفری نسب در سخنانی با اشاره به عملیات دلاورمردان سپاه در تنبیه رژیم نامشروع صهیونیستی از تلاش ها وحمایت های مجموعه سابا و شخص سرداربهزادی نیا در ترمیم حقوق بازنشستگان و پیگیری مطالبات قانونی آنان تقدیر وقدردانی کرد.
رییس کانون بازنشستگان انتظامی در ادامه سخنان خود، با ارایه گزارشی از عملکرد کانون گفت:
خدمات انجام شده به بازنشستگان وحمایت های مادی ومعنوی فراجا منجربه دلگرمی بازنشستگان شده است و خوشبختانه رویکرد و نگاه خدمت به پیشکسوتان در فراجا به یک فرهنگ تبدیل شده است.
سردار جعفری نسب با تاکید براینکه برنامه های سال ۱۴۰۳ کانون برمبنای تداوم مطالبه گری حقوق حقه بازنشستگان، ارایه خدمات بیشتر و بالابردن جایگاه کرامت و منزلت اعضا وابسته تدوین شده است، خاطرنشان کرد:
ازمهمترین برنامه های ما درسال جاری دوری از هزینه های مصرفی و پیشبرد روند سرمایه گذاری و همچنین افزایش ارایه تسهیلات به جامعه هدف است.
دراین دیدار سردار بهزادی نیا نیز طی سخنانی اقدامات انجام شده در ارایه خدمات توسط فراجا و کانون انتظامی را تحسین برانگیز خواند وافزود:
درطول سال گذشته با حمایت های فراجا کارهای بسیار خوب و تلاش های مطلوبی توسط کانون بازنشستگان انتظامی در ارایه خدمات به اعضا وابسته انجام شده است که برای بازنشستگان محسوس و در سطح نیروهای مسلح زبانزد است.
رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در فروردین ماه اشاره کرد و افزود:
درخصوص پرداخت ۴۰درصدی یکسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین هنوز اعتبار آن ازسوی دولت محترم ابلاغ نشده است و بایستی منتظر این امر مهم باشیم که به محض اختصاص اعتبار لازم، این افزایش در فیش های حقوقی لحاظ خواهدشد.
سرداربهزادی نیا درادامه سخنان خود به تشریح برنامه های ساتا در سال جاری پرداخت و اظهار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳شاهد ارتقا خدمات بیشتر به بازنشستگان باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو