۲۰۵۰۴
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۶۶
حجت الاسلام و المسلمین یاری رئیس مرکز امور خانواده ساعس فراجا با حضور در  کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.یران با سردار جعفری نسب رئیس کانون و سردار مرادپور جانشین کانون دیدار و گفت و گو کرد

 

 

در این دیدار صمیمانه ضمن بحث و گفت و گو در خصوص برنامه ها و اهداف راهبردی در راستای خدمت به اعضای وابسته بر انجام و ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف تاکید شد.

در این نشست رئیس مرکز امور خانواده ساعس ضمن برشمردن بخشی از خدمات ارائه شده توسط ساعس به پیشکسوتان انتظامی بر تداوم جلسات هماهنگی در تحقق برنامه های تدوین شده، بصیرت های سیاسی، دینی  و خانوادگی و برنامه های فرهنگی و قرآنی تأکید کرد.

سردار جعفری نسب نیز ضمن قدردانی از تلاش های ساعس در ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به بازنشستگان گفت:

با توجه به ارتباط خوب کانون با اعضای وابسته، مرکز امور خانواده ساعس می­تواند از این ظرفیت در جهت تحقق برنامه های خود بهره ببرد و کانون نیز با تمامی ظرفیت خود در این زمینه آماده همکاری است. وی به گفتمان مشترک در صیانت از پیشکسوتان، تکریم و منزلت و پی گیری مطالبات قانونی آنان تاکید و خاطر نشان کرد:

اقدامات خوب انجام شده توسط ساعس بایستی با ایجاد یک فرآیند سازی ارتباطی به اعضای وابسته منعکس شود تا در جریان این خدمات قرار گیرند.

 در این جلسه سردار مرادپور نیز به برنامه های راهبردی به خصوص در صیانت از پیشکسوتان در انتخابات پیش رو، برنامه های سال 1403 ساعس و برگزاری مشترک موکب های اربعین و هماهنگی های لازم در امور تبلیغی و رسانه ای اشاره و خواستار هماهنگی های لازم در امور تبلیغاتی در جهت تحقق این برنامه ها شد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو