۲۲۷۴۵
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۳۹
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در پیامی روز بیست و پنجم ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به کلیه پیشکسوتان انتظامی و خانواده آنان تبریک گفت.

متن پیام سردار جعفری نسب به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
۲۵ذی‌الحجّة روز نزول سوره انسان و آیه هَلْ أَتَىٰ درشان اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص) درتقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.
این مهم فرصتی است تا با بهره گیری ازفرهنگ غنی وبهره مندی ازخلق وخوی ائمه اطهار (ع) ضمن ارج نهادن به جایگاه خانواده به عنوان مهم ترین وموثرترین نهاد اجتماعی، ازسال ها تلاش های ارزنده و ارزشمند بازنشستگان تقدیر و قدردانی به عمل آید.
این جانب به نوبه خود این روز بزرگ را به همه عزیزان پیشکسوت انتظامی که در نهایت اخلاص وصداقت، بهترین سال های عمر خود را درسنگر دفاع از نظم وامنیت کشور سپری کرده اند، صمیمانه تبریک عرض می کنم.
 بنده افتخاردارم؛ به عنوان خادم یاران قدیمی در کانون بازنشستگان انتظامی خدمتگزار عزیزان فرهیخته، اندیشمند و صاحب تجربه و مهارت باشم وامیدوارم با همراهی وهمیاری شما بزرگواران درتحقق اهداف و برنامه های کانون گام برداریم و خدمتگزاری شایسته برای شماعزیزان پیشکسوت باشیم.
سرافرازی، سربلندی وسلامتی همه شما عزیزان و خانواده گرانقدرتان را از خداوند بزرگ و مهربان خواستارم.
مسعود جعفری نسب
رییس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو