۹۵۲۶
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۳۶۳
با حضور فرمانده انتظامی استان
جلسه گردهمایی تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان و کارکنان پیشکسوت انتظامی استان خراسان رضوی در تاریخ 11 مرداد ساعت 9 صبح در سالن کوثر فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار گردید.

با حضور سردار فرمانده انتظامی استان گردهمایی تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان و کارکنان پیشکسوت انتظامی استان خراسان رضوی در تاریخ 11 مرداد  تشکیل گردید.

این جلسه  در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تشکیل و سردار جانشین، رییس عقیدتی سیاسی، سردار ریاست حفاظت اطلاعات و رئیس کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان و همچنین جمع کثیری از پیشکسوتان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان سرهنگ پاسدار بازنشسته غلامعلی واعظی مقدم ضمن عرض خیر مقدم به تمامی مدعوین اهداف جلسه را تشریح کرد. در ادامه سردار علیزاده با بیان اهمیت جمع آوری خاطرات پیشکسوتان در مأموریت های انجام شده را با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری تشریح نمود و از تمامی حاضرین درخواست کرد تا کمال همکاری را در جهت این امر خطیر مبذول دارند. سپس آقای دکتر زاهدیان رئیس مرکز اسناد آستان قدس رضوی طی سخنانی در خصوص نحوه ی تاریخ نگاری واقعه ی عاشورا و قیام های پس از آن پرداخت و در نهایت سردار سرتیپ پاسدار کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان ضمن عرض خیر مقدم به یکایک شرکت کنندگان طی بیاناتی از کلیه پیشکسوتان و تک تک حاضرین درخواست نمودند تا در جمع آوری تاریخ شفاهی انتظامی استان کامل همکاری را با دفتر تحقیقات کاریردی استان بعمل آورند . همچنین افزودند از هیچ کمک و مساعدتی در امر تحقق این مهم فروگزار نکرده و در تمامی اوقات آمادگی جمع آوری تمامی خاطرات، اسناد و مدارک مربوط در این خصوص را دارد. این جلسه با پذیرایی و اهداء هدیه ای معنوی به مدعوین و حاضرین در جلسه به پایان رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها