۸۷۰۵
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۱۴
فرمانده قرار گاه تابان نیروهای مسلح
ماموریت اصلی قرارگاه تابان براساس تدابیر ستادکل نیروهای مسلح سیاستگذاری، هماهنگی، هم افزایی و نظارت بر تدابیر اتخاذ شده توسط ستادکل به امور پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح است.

سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح در سیزدهمین همایش سراسری روسای کانون های استانی و مدیران ستادی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران با بیان این مطلب گفت: طوری عمل کنیم که اعضای وابسته با سازمان های خود ارتباط مستمر داشته باشند.
وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) در خصوص بازنشستگان گفت: امروز همه دستگاهها در ستادکل و یگان ها در ارائه خدمات به بازنشستگان هماهنگ هستند لذا از این فرصت برای تحقق برنامه های خدماتی، رفاهی و منزلت افزایی بازنشستگان عزیز استفاده بهینه ببریم.
فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عقب افتادن معوقات بازنشستگی اعضا نیز گفت: با یک برنامه ریزی مدون هرچه زودتر باید این مشکل حل شود. البته کارهای خوبی انجام شده و در بعضی یگان ها به روز شده اند لیکن در برخی نیروها هنوز این مشکل وجود دارد. امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود و اعضای وابسته به حق و حقوق خود برسند.
سردار تمیزی با تشریح اقدامات انجام شده در قرارگاه تابان، تصریح کرد: با توجه به توانمندی های کانون ها، برنامه هایی در دست اجرا هست و با حمایت های ستادکل و فرماندهان محترم، امیدواریم خدمتگزاری شایسته برای اعضا داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو