۸۶۶۸
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۰۱
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: در راستای تکریم پیشکسوتان و کمک به آنها با تمام توان تلاش می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ادیانی نماینده ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در سیزدهمین همایش سراسری معاونین و روسای کانون های استانی بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در مشهد مقدس با تاکید بر توجه به ارزشهای معنوی و دینی در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و بیان احادیث و روایت های دینی در این خصوص گفت: جایگاهی که ما هم اکنون در اختیار داریم نتیجه تلاش های گذشتگان است که صادقانه و مخلصانه خدمت کردند بر همین اساس تکریم و احترام و منزلت پیشینیان و بازنشستگان یک اصل مهم است و ما خدمت به این عزیزان را از اولویت های خود در اجرای برنامه هایمان می دانیم.

وی افزود: توجه به منزلت، شان و کرامت بازنشستگان و نیز نگاه به وضعیت معیشتی و حال آنها در کنار اهداف فرهنگی دو اصل مهمی است که در خصوص پیشکسوتان باید مدنظر قرار داد.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در محضر امام رضا(ع) قول می دهیم که در راستای تکریم پیشکسوتان و کمک به آنها با تمام توان تلاش کنیم، باشد که مورد رضای پروردگار متعال قرار گیرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه به اقدامات انجام شده در این سازمان در مسیر خدمت به بازنشستگان پرداخت و گفت: بیش از 10 برنامه متنوع فرهنگی، زیارتی، سیاحتی، بصیرت سیاسی و ... در سال جاری پیش بینی کرده ایم که از آن جمله می توان به اعزام بیش از 20 هزار نفر از بازنشستگان به مشهد مقدس و اسکان در هتل پارس و پرداخت تمام هزینه ها، در اختیار قرار دادن وام قرض الحسنه جهت اعزام به عتبات عالیات، انجام مسابقه فرهنگی، برگزاری مسابقات قرآنی، برنامه ضیافت خانوادگی، اجرای برنامه اردوی یکروزه و ... اشاره کرد.
نماینده ولایت فقیه درسازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان سخنان خود به استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی بازنشستگان در انجام مطلوب ماموریت های فراجا اشاره کرد و گفت: بسیاری از پیشکسوتان عزیز صاحبان اندیشه هستند و یک گنجینه با ارزش محسوب می شوند که نیاز است از آنها در جهت تحقق برنامه ها و اهداف ماموریتی بهره برد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو