۸۶۴۹
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۷۹۹
یکصد و نود و یکمین جلسه هیئت مدیره کانون به ریاست سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا برگزار شد.

یکصد و نود و یکمین جلسه هیئت مدیره کانون به ریاست سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و با حضور سردار جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا. ایران، سردار تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، اعضای هیئت مدیره کانون، سرهنگ بازنشسته واعظی مقدم رییس کانون بازنشستگان استان خراسان رضوی و نمایندگان بازنشستگان این استان در مجمع کانون برگزار شد.

در این جلسه پس از تقدیر از همکاری و توجه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی به کانون و کمک و مساعدت های انجام شده به اعضای وابسته این استان، در خصوص مشکلات اعضای وابسته فراجا و راه کارهای قابل اجرا برای برطرف شدن آنها مذاکره و مقرر گردید این مشکلات در چند محور در جلسات آتی هیئت مدیره مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و هر یک از آنها را به همراه پیشنهادهای لازم به مراجع ذیربط منعکس و پیگیری لازم برای رفع آنها از سوی کانون در دست اجرا قرار گیرد. همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه هدف و مشکلات موجود در حوزه متناسب سازی حقوق، تفاوت بیش از حد نرخ تورم در جامعه و افزایش حقوق در سالجاری، قطع شدن یارانه تعداد فراوانی از اعضای وابسته، عدم تامین اعتبار تسهیلات و وام در قانون بودجه کل کشور، کاهش سطح خدمات درمانی ن.م. و.‌.‌. بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد تا این موضوعات توسط فراجا از دولت، مجلس، ستاد کل نیروهای.م. و سازمان‌ تامین اجتماعی ن.م. مورد پیگیری قرار گیرد.
لازم به توضیح است در رابطه با برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۱ اعضای وابسته توضیحات مختصری توسط حاج آقا یاری( رئیس مرکز امور فرهنگی خانواده کارکنان و اعصای وابسته فراجا) ارائه گردید.

برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه هیئت مدیره کانون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو