۵۹۸۶
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۸۴۹
به بهانه کسب چهار مدال کشوری در مسابقات دومیدانی کشوری پیوند اعضاء در شیراز توسط پیشکسوت قرآنی آقای احمد نوروزی طی دعوتی از ایشان خواستیم درباره خود و مقام های معنوی و ورزشی خود توضیح دهد که نتیجه این گفتگو به شرح زیر به سمع و نظرتان می رسد:

به بهانه کسب چهار مدال کشوری در مسابقات دومیدانی کشوری پیوند اعضاء در شیراز توسط پیشکسوت قرآنی آقای احمد نوروزی طی دعوتی از ایشان خواستیم درباره خود و مقام های معنوی و ورزشی خود توضیح دهد که نتیجه این گفتگو به شرح زیر به سمع و نظرتان می رسد:

 

با سلام لطفا خودتان را معرفی نمایید:

من احمد نوروزی در اواخر آبان ماه سال ۶۶ به عنوان آخرین فرزند یک خانواده ۶ نفره در محله بازار قزوین به دنیا آمدم.

 

از کی و نزد چه کسی بصورت تخصصی قرآن را فراگرفته اید:

از همان دوران خردسالی افتخار حضور در جلسات قرائت قرآن کریم استاد محمدکاظم نداف را پیدا کردم و هر سال در مسابقات کشوری دانش آموزی به عنوان نماینده استان در این مسابقات حاضر بودم و موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدم. گفتنی است در سال ۸۵ موفق به کسب مقام دوم مسابقات قرائت قرآن ناجا شدم.

 

در چه سالی به نیروی انتظامی پیوستید:

در سال ۸۵ پس از پایان تحصیلات متوسطه با علاقه فراوان به استخدام نیروی انتظامی درآمدم و پس از گذراندن دوران آموزشی در مشهد مقدس و کرج در پلیس آگاهی استان تهران مشغول به خدمت شدم. پس از ۸ سال خدمت در استان تهران به لحاظ شوق و اشتیاق و بازگشت به وطنم قزوین داوطلبانه جهت ادامه خدمت در مناطق عملیاتی به استان آذربایجان غربی انتقالی گرفتم تا پس از ۳ سال به قزوین مراجعت نمایم.

 

درباره بیماریتان بفرمایید:

پس از گذشت یک سال خدمت در آن استان متوجه بیماریم که سرطان حاد خون بود شدم. بیماریی که تنها راه درمان قطعی آن پیوند مغز استخوان بود و متاسفانه هیچ کس مختصات خونیش با مختصات خونیم یکسان نبود و فقط با شیمی درمانی می شد بیماریم را درمان کرد. در سال ۹۴ پس از تشخیص و تأیید بیماریم موضوع در شورای پزشکی ناجا مطرح و ناچاراً بازنشست گردیدم. بعد از دو سال شیمی درمانی و عود مجدد بیماریم در کمال ناامیدی و جستجوی مجدد متوجه فردی داوطلب در بانک سلول های بنیادی پایتخت شده که قادر به پیوند با من بود و نهایتاً در تیرماه ۹۶ موفق به پیوند مغز استخوان شدم...

 

ورزش را از کی و چگونه شروع کردید:

چون تا سه سال گیرنده مغز استخوان با اهداء کننده مواجه نمی شود تصمیم گرفتم هر طور شده قدردانی و سلامت خود را به اطلاع اهداءکننده ام برسانم. لذا با شروع ورزش و شرکت در مسابقات دو و میدانی فدراسیون پیوند اعضاء موفق به کسب دو مدال نقره و برنز در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی شده و مدال هایم را از طریق بانک سلول های بنیادی به دست اهداءکننده ام تقدیم نمودم و در اردوی تیم ملی نیز شرکت نمودم تا ان شاءالله در مسابقات جهانی آینده بتوانم شرکت کنم تا بتوانم مدالی زرین برای کشور عزیزم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح و ناجا به ارمغان بیاورم به امید آن روز...

 

درباره آخرین مسابقه خودتان بفرمایید:

در آخرین مسابقه از سری مسابقات کشوری در آذر ماه سال جاری در رشته دوی 800 متر و پیاده روی 5000 متر قهرمان مسابقه شده و موفق به دریافت مدال طلا شدم و همینطور در 5000 متر 6 دقیقه رکورد مسابقه را بهبود بخشیدم و همینطور در دوی 150 متر و 5000 متر نیز موفق به مقام نایب قهرمانی و کسب مدال نقره گردیدم.

 

به عنوان سخن آخر چه پیامی دارید:

به پیشکسوتانی که در جوانی بدلیل بیماری یا معلولیت بازنشسته می شوند عرض می کنم قدر لحظه به لحظه زندگیتان را بدانید و هرگز ناامید نشوید چون، خداوند بدلیل عشق زیاد به بعضی از بنده هایش یکسری محدودیت ها نهاده تا در دنیای باقی منزلگاه ویژه ای برای جبران سختی های این دنیای فانی باشد..

 

کسب مدال کشوری پیوند اعضاء توسط آقای احمد نوروزی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها