۴۶
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۱۵۲۴
سرهنگ افضل اصغری متخلص به(مهدوی) در سال 1335 در روستای ماهی آباد میانه به دنیا آمد. دوره ابتدایی را در زادگاهش به پایان رساند و یک سال از دوره دبیرستان را در شهرستان میانه، و پس از نقل مکان به تهران مدرک دیپلم خود را در تهران اخذ کرد.

سرهنگ بازنشسته افضل اصغری

 

وی در سال 1356 وارد آموزشگاه افسری ژاندارمری شده و پس از طی دوره آموزشی به درجه ستوان سومی مفتخر آمد و فعالیت خود را در مسیر حفظ و حراست از مرزهای کشور آغاز کرد.

جناب سرهنگ اصغری در سال 1374 در رشته فقه و حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شد و در ادامه در سال 1386 موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس مرزبانی از دانشگاه علوم انتظامی گردید. وی در همان سال نیز پس از سی سال خدمت، به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

وی از دوران دبیرستان به سرودن شعر علاقمند بوده و با ورود به ژاندارمری نیز ذره ای از این علاقمندی کم نمی گردد بنحوی که اشعار ایشان در ماهنامه های ژاندارمری سابق و نیروی انتظامی به چاپ می رسد. این موضوع سبب می شود انگیزه ایشان در سرودن شعر بیشتر شده و ماحصل سالها تلاش وی گرد آوری اشعاری است که در قالب دین و زندگی سروده شده و در سال 1395 تحت عنوان کتاب بوستان مهدوی چاپ و منتشر می گردد.

این پیشکسوت عزیز که از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز می باشد بلافاصله پس از بازنشستگی، از سوی مراکز آموزشی نیروی انتظامی دعوت به همکاری شده و هم اکنون در مراکز آموزشی ناجا در استان های تهران و البرز به عنوان مدرس ارشد، دروس حقوقی و عقیدتی سیاسی را تدریس می نماید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها