۳۲
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۱۸۹۰۶

صندوق پس انداز قرض الحسنه حبيب ابن مظاهر براي بازنشستگان، و مستمري بگيران نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در زمان فرماندهي تيمسار سرتيپ هدايت لطفيان و در هفته ناجا سال 1377 با هدف خدمت به كاركنان خدوم و زحمتكش ناجا پس از انجام خدمت آبرومندانه و صادقانه از خدمت مقدس سربازي نظام جمهوري اسلامي ايران به صورت سازماني بازنشسته مي‌گردند و استحقاق هرگونه مساعدت و همراهي را دارند. به صورت قانوني رسماً افتتاح گرديده و تا كنون به فعاليت خود ادامه داده است .

 

شرايط درخواست وام

بازنشسته يا مستمري بگير ناجا ، عضو صندوق حبيب ابن مظاهر (حداقل هر ماه 10هزار تومان بابت پس انداز عضويت از فيش حقوقي كسر گردد) باشد.

بدهي وام قبلي نداشته باشد، يعني در فيش حقوقي در ستون وام و كسورات نام حبيب ابن مظاهر نباشد.

از آخرين قسط وام قبل 3 ماه گذشته باشد.

حداقل موجودي حق عضويت برای کسانی که اولین بار است وام دریافت مینمایند 250 هزار تومان كه براي ثبت نام 200 هزار تومان و براي دريافت وام 250 هزار تومان حق عضويت داشته باشد كه پس از دريافت وام مابقي از مبلغ وام كسر شده و به موجودي حق عضويت اضافه مي گردد.

توان پرداخت قسط حداقل 88 هزار تومان باشد.

با داشتن شرايط فوق به همراه مدارك زير نزد نزديك ترين شعبه قوامين محل سكونت مراجعه و با افتتاح حساب تقاضاي وام صورت مي‌گيرد.

اصل آخرين فيش حقوقي (يا پرينت نسخه اصلي فيش) (براي ديدن مكان‌هاي دريافت فيش در تهران اينجا را كليك كنيد.)

اصل و كپي شناسنامه

اصل و كپي كارت ملي

 

 

میزان وام پرداختی

مبلغ 3 ميليون تومان با اقساط 36 ماهه و با كارمزد 3 درصد پرداخت مي‌گردد.

هر قسط وام 3 ميليون توماني با احتساب كارمزد 88000 تومان مي‌باشد

 

شرايط انصراف از صندوق و چگونگي دريافت پس انداز حق عضويت صندوق

دريافت حق عضويت منصرفين از عضويت صندوق بدين شرح اقدام مي‌گردد:

با ارسال مشخصات و شماره شناسايي از لينك همين صفحه مبالغ پس انداز شده حق عضويت برابر مقررات تغييرات حقوقي در پايان ماه از طريق فيش حقوقي تقديم خواهد گرديد.

با برقراري تماس تلفني و اعلام مشخصات و شماره شناسايي و ارائه شماره تماس، مبالغ پس انداز شده حق عضويت برابر مقررات تغييرات حقوقي در پايان ماه از طريق فيش حقوقي تقديم خواهد گرديد.

 

شرايط دريافت سپرده افراد فوت شده

وابستگان افراد فوت شده كه حقوق بگير بعدي ندارند مي‌توانند با ارسال كپي مدارك زير به صندوق يا حضور وكيل وراث به همراه مدارك، سپرده خود را دريافت نمايند :

فيش حقوقي

گواهي فوت

انحصار وراثت

وكالتنامه از وارث

كارت ملي وكيل

شماره حساب بانكي (ترجيحا بانك سپه) وكيل

درخواست كتبي (درصورت دريافت غير حضوري)

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها