در این جلسه نخست سردار مسکنی، رئیس کانون تهران بزرگ به خوشامدگویی و ارائه گزارش فعالیتهای کانون پرداخت.
سپس آقای مهدوی بازرس ویژه سازمان اتکا هدف از جلسه را شنیدن دغدغهها و مشکلات و پاسخگویی به خواسته های بازنشستگان و مستمری بگیران در خصوص این فروشگاه عنوان کرد.
ازجمله دغدغه های مطرح شده در این جلسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ضعف اطلاعرسانی، گرانی قیمت اتکا، استخدام فرزندان کارکنان در اتکا، تسهیلات ازدواج، خرید اقساطی، مشکلات مربوط به فراموشی رمز کارتها، عدم افزایش یارانه ماهانه، کاهش تخفیف، افزایش اعتبار خرید، هدایای نقدی، سبد کالا، ورود اتکا به بازار لیزینگ خودرو، یکسانسازی یارانه شاغلان و بازنشستگان، عدم تناسب تخفیفات با تعداد عائله، عدم فروش قسطی به مستمریبگیران فرزند و ... .
رئیس کانون نیز بر نارضایتی بازنشستگان از اتکا، انحصار هدایا و ... به کارت اتکا، لزوم ایجاد رقابت، گرانی کالاهای تولیدی اتکا، تجاریشدن توجه اتکا، ارائه اجناس متفرقه بخصوص شوینده و سلولزی، عدم مراعات مشتریمداری، بینظمی، ارائه تشویقی و تأکید نمود.
پس از ارائه مشکلات و دغدغه های بازنشستگان و مستمری بگیران، آقای مهدوی، بازرس ویژه اتکا ضمن اعتراف به ضعف اطلاع رسانی اتکا، خواست تا مصادیق گرانی اجناس گزارش شود و ابراز داشت: قیمت اجناس اتکا نسبت به سایر فروشگاهها پایش شده، و کیفیت اجناس اتکا در بالاترین سطح است.
وی پایین بودن اعتبار خرید به دلیل بدهی ساتا به اتکا، قطع پرداختی ساتا برای تخفیف ماهانه، کمشدن تسهیلات ازدواج به دلیل عدم پرداخت از سوی ساتا و بدهی سنگین ساتا به اتکا را از دلایل این مشکلات عنوان نمود.
مهدوی همچنین به اولویت جذب کارکنان اتکا از میان فرزندان بازنشستگان و طرح امید اتکا اشاره کرد و کم بودن سهمیه کالای تنظیم بازار را نیز از دلایل کمبود عرضه اجناس برشمرد.