۲۶
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۱۳۹۶۹
بازنشستگان رزمنده نیروی انتظامی جهت دریافت کد 12 رقمی رزمندگی برای ارائه به سازمان سنجش می بایست از طریق دایره امور بازنشستگان معاونت نیروی انسانی محل سکونت خود با مرکز امور بازنشستگان ناجا مکاتبه نمایند.

نحوه دریافت کد 12 رقمی رزمندگان

مرکز امور ایثارگران معاونت نیروی انسانی ناجا در پاسخ به نامه کانون بازنشستگان در خصوص کارت شناسایی رزمندگان و نحوه خدمات رسانی به این عزیزان، اعلام کرد: به منظور وحدت رویه در خدمات رسانی به رزمندگان، به استناد بند «ی» ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و بند «و» ماده 1 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، «سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان» در کمیسیون امور اجتماعی دولت با حضور و مشارکت دستگاههای اجرایی ذیربط بررسی و در 14 تیر 94 توسط هیئت وزیران به تصویب رسیده است.

براساس اعلام مرکز امور ایثارگران معاونت نیروی انسانی ناجا:

1- برابر سیاست شماره یک اجرایی سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان، کارت شناسایی به عنوان یک سند ملی به کلیه کسانی که برابر ضوابط این سند رزمنده شناخته می شوند اعطا می گردد. اجرای این موضوع در دستور کار شورای هماهنگی اجرای سند خدمات رسانی به رزمندگان قرار گرفته و کارت ایثار رزمندگان به صورت نمادین در مراسم تجلیل، تکریم از آنها در هفته دفاع مقدس رونمایی شد. در آتی توزیع صدور و توزیع این کارت برای کلیه رزمندگان واجد شرایط اجرا خواهد شد.

2- بازنشستگان جهت دریافت کد 12 رقمی رزمندگی برای ارائه به سازمان سنجش، می بایست از طریق دایره امور بازنشستگان معاونت نیروی انسانی استان محل سکونت خود با مرکز امور بازنشستگان ناجا مکاتبه نمایند.

3- به منظور دریافت گواهی مدت حضور در جبهه جهت کسر خدمت سربازی برای فرزندان نیز، بازنشستگان محترم می بایست از همان طریق مندرج در بند2 اقدام نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها